{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
963 visninger | Oprettet:

Laver ved siden af bakken?! {{forumTopicSubject}}

hej KG!
jeg her en hundkat på næsten 1år. (11mdr) hun har væer god til at gå på kattebakken og her gjort det helt fra vi fik hende som 12ugers og så til for ca1måned siden.
hun tisser fint i bakken men hun går ud og skider på gulved. og hun kan lige kigge på dig og så sætter hun sig på gulved.
vi her prøvet mange metoder for at stoppe. hende lige fra at råbe højt og til at tænde brusern der hænder vor hun sætter sig. men intet hjælper! hvad gør vi?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Laver ved siden af bakken?!
  • #2   16. feb 2011 tror da jeg ville snakke lidt med min dyrlæge om det hvis jeg var jer, der kan jo være en million årsager og inden i får jer prøvet frem kan der jo være opstået en kronisk situtiation eller værrer katten måske er syg..... dyrlægen plejer at være gode til at pejle sig ind på problemet smiley

held og lykke med den smiley

• #3   16. feb 2011 hun er sterillisert. så det er hun blevet.

ja men det virker ikke. har prøvet, skælle hende ud, særre hende i bakken og rose, stikke hendes næse ned i den og skælle ud, ja prøvet med vand, prøvet at lægge hendes høm op i bakken, smidt dem ud og intet virker.

• #4   16. feb 2011 sygdom tor jeg nu ikke det er hun har lige væer til sundheds tjek og der var ikke noget. smiley smiler

men jo kan da spøer.

det med 2 kattte bakker er jo en mulighed. men kan det væer at bakkene r for lille selv om det er en alm katte bakke, hun er en main coom

• #5   16. feb 2011 stakkels mis?

• #6   16. feb 2011 jah det ved jeg nu ikke om det er, for det er jo det experterne sige man skal så det må de jo vide noget om. og da jeg her hafr kat hele livet og min farmor har haft kat hele hendes liv. og det har vært de metoder hun har brugt og jeg her før i tiden. men det virker ikke på Luna. og her snakket en en katte expert og han råde mig til at fortsætte med disse metoder. men når det ikke virker ser jeg ikke nogen grund til ar blvie ved smiley

• #8   16. feb 2011 Christina vil du også gøre det ved dit evt. barn.
    1 stor kat = 2 kattebakker
    At skælde ud og tørre dere ansigt ud i lort er ikke vejen, det for du ikke en dejlig tam kat af men en kat der vil gøre alt for at undgå dig

• #10   16. feb 2011 Stikke hendes næse ned i det?
    Man kan godt sige 'Nej' til en kat sådan bestemt eller 'Stop så'.
    Men lige frem at råbe af hende og stikke hendes næse ned idet..
    Hol da op siger jeg bare..

• #12   16. feb 2011 nu var det jo ikke lige planen at det skule handle om mine metoder. i det der ikke har virket, og det er gjort 1 gang. og vi har jo heller ikke kørt det rundt i hoved på hende jo.
    hun har haft snuder 3millimeter over den og det er gjort omgåne.
    så værre er det heller ikke.
    mit spørsmål går på hvordan hun holder op med det når hun ar brugt bakken før.

• #15   17. feb 2011 Du har faktisk gjort det VÆRSTE, man kan gøre, nemlig både at skælde katten ud og stikke næsen i den afføring.
    Den forstår ikke, hvorfor du gør det, og det eneste du opnår er, at den på et tidspunkt vil besørge et sted, hvor du ikke ser det, og at den bliver bange for dig.

Een ting er, at en killing er ligeglad med, om den tisser og laver det samme sted, men det ændrer sig som regel, når den bliver voksen.
    Så foretrækker den to forskellige steder.

Jeg kan se, hun blev neutraliseret i januar pga. underlivsbetændelse.
    Forløb det normalt - havde hun krave på?
    Hvis ja, kán det være problemet.

Har du flyttet bakken, står den i nærheden af hendes mad, har du skiftet grus og er bakken overdækket og måske tilmed med låge.

Hvis ja, så prøv at fjerne låget - i hvert fald lågen.
    Men under alle omstændigheder anskaf en bakke mere, gerne så lang, at hun kan gå frem i den og undgå at træde i sin afføring.

Læs også her om kattebakken:
    (link fjernet)

Kommentér på:
Laver ved siden af bakken?!

Annonce