mine hunkat "mobber" hankatten mine hunkat "mobber" hankatten
hej...
vi har et problem i vores llille kattefamilie... vi har to sammenbragte katte børn som har fundet godt ud af det langt det meste hend af vejen. mille er 3 år og lille manson fylder et år 1 maj. men noglegang kan vores hunkat godt være lidt ond i sulet over for manson som vejer 4 kg mere end hende men han forsvare sig ikke rigtigt. feks når vi går i seng om aftenen går hunkatten med og hopper manson op i sengen til os jager hun ham ned med det sammen. hidtil har vi så smidt mille som hun hedder ned også når hun har gjort det. men er det korekt at gøre? og ind i mellem tager de sig nogle ordenlig slås kampe hvor der flyver hår omkring ørne på os men det er mest om aftenen det sker. eller hvsi vi har været væpk og kommer hjem til dem igen. er de ved at finde hakke orden og skal vi gå i mellem dem hvad jeg har været sletm til at gøre. er det noget som vi kan gøre for at de kunne få det lidt bedre sammen. som sagt er det kun på bestemte tidspunkter eller siuationer de gør det i elllers kan de godt enes og de sover ved siden af hinanden hver aften i vores vinduskarm og kan sagtens ligge på sammen sofa osv.... men det er ligesom at vores gamle kat mobber den nye på en måde.
vi vil på inegn måde undvære nogle af dem da vi jo elsker dem begge to ubetinget
Hilsen angela
dec 2007
Følger: 13 Følgere: 17 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 330
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
Jeg har en hunkat som din. Efter hun blev neutraliseret er hun blevet mere mild, men hun kan stadig være strid mod vores hankat, men det er ikke at sammenligne med før.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 34
tak fordi i er så søde at svare vi vil jo bare gerne være en stor lykkelig familie
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 34
mine hunkat "mobber" hankatten