{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Maja h
Maja h
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7

hey alle. {{forumTopicSubject}}

har et spørgsmål.

Hejza
Har lige et spørgsmål har en kat i forvejen og ville gerne ha en mere
men kæreste siger måske hvad fand gør man i den sitsjon? når man rigtig gerne vil ha en til
vi bor i et 2værlset lejlighed.
og det er mig som tømmerkattebakke giver mad og vand køber mad og kattegrus og der er mad nok til 2 og lejetøj nok til 2, og har kommet med mange begrundlser
hvorfor jeg gerne vil ha en til
men han siger de ikke er gode nok.
hvad skal jeg dog gøre.
på forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hey alle.
  • #1   9. jun 2011 Skift kæreste smiley

• Maja h
    Maja h Tilmeldt:
    jun 2011

#3   9. jun 2011 Hehe ja problemet er bare elsker ham for højt til det.

• #4   9. jun 2011 tja, så har han vel andre interesser og så må det da gå lige op på den måde.. Feks han bruger mange penge på computer ting, men blander du dig i det? så kan du vel os have din egen interesse som er kattene og hvis du alligevel sørger for dem og det så kan jeg ikk se problemet.. for så skal du os sige til ham at han ikk skal købe mere computer ting..

• Maja h
    Maja h Tilmeldt:
    jun 2011

#5   9. jun 2011 Ja play3 og her idag få han en xbox ind af døren og harn har lige købt tv.
    ja det ville jeg også mene men for ham er det ikke godt nok de agumenter jeg er kommet med. og de agumenter er. : jeg tømmer kattebakke købber mad og giver hende både mad og vand lege med hende(men det gør han så også) og ville gerne ha 2 katte for hvis jeg nu få job og vi ikke er så meget hjemme syntes jeg det er syndt men den har han sagd jeg ikke skulle bruge for så skulle vi ikke ha hende vi har nu, + har sagdt at han ikke kan mærke forskæl på om der er 1 eller 2 og der er legetøj nok til 2 for hende´kasse er fyldt helt op i håbbet om jeg fik 2, og det jo heller ikke lige nu og her jeg skal ha den for den er stadog meget lille så må ikke tag den fra more, få den igennem en veninde nemlige. og har også sagdt det er bedst at ha 2ind katte. vi bor i lejlighede i en 2ér. og når man har 2 katte hvis man er ude (Hos nogle venner) pehøver man ikke at komme så hurtig hjem for de har hinanden. hvis sku ikke hvad jeg mere skal sige eller gøre håbber der er nogle der kan hjælpe mig med at få ham overtalt. han sagde igår jeg skulle finde på nogle nye og beder agumenter for at få en kat mere. ja jeg elsker hende overalt på jorden hende jeg har nu, men kan ikke ha på samvittiheden at hvis jeg få et job som hedder fra 7-16 at hun skal være hjemme så længe alene. lige pt gå det fordi jeg intet job har.

• Maja h
    Maja h Tilmeldt:
    jun 2011

#7   9. jun 2011 Ja jeg har også tingt mig at sige til ham at har du brugfor det og hvis han sige ja så ville jeg spøre hvorfor.

Det kan jeg dæsver ikke elsker ham for høj til det.
    ikke serlige meget er nok for godt af mig,

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #8   9. jun 2011 Du kan sige det er for kattens bedste at den har en legekammerat, så ikke kommer til at kede sig, for det gør den nok på et tidspunkt og det er synd, og I kan ikke bliver små misser med pels på som kan ligge og tumle rund med den og i gider vel ikke at ligge og hygge slikke den i ansigtet og på pelsen og nogle gange bag i hehe og rende 20 km frem og tilbage og hoppe op i kradsetræet og katten efter meget om dagen. *G*

• #9   9. jun 2011 skift kæreste ? i må da have slugt søm..

det er ikke alle der er kattemnennesker så forstår udemærket at hvis kæresten er imod en ekstra kat eller noget ..

men du kan jo se på dig selv, hvad er vigtigst for dig.. en kæreste som du kan have en fremtid med ? eller et kæledyr

jeg er klar til at blive rakket ned på .. så bare kom an katte freaks smiley

• #10   9. jun 2011 Troll spotted !!

• Maja h
    Maja h Tilmeldt:
    jun 2011

#12   9. jun 2011 Kan og ville ikke skifte kæreste elsker ham jamen vi har 1 kat som han godt kan lide så hvorfor ikke få en til? er på bagbund hvis ikke hvad jeg skal sige eller gøre,

• #13   9. jun 2011 som jeg skriver på min hjemmeside (når den kommer op):

Før du køber kat

Før du køber kat bør du tænke på:

Hvis du ikke bor alene, er hele familien så indforstået med det nye familiemedlem?

Det vil nemlig være uholdbart for katten og jeres forhold ikke at være enige. Så det synes jeg du skal have med i dine overvejelser. Om ikke andet så for kattens skyld.

Men som de andre skrive så vil jeg da osse spørge ham om han virkeligt mener han har brug for de ting an anskaffer, selv om man ikke kan sammenligne. De tager ikke skade af at du er sur på dem.

Selv om i har en større lejlighed eller hus, tror jeg aldrig du vil få ham overbevist om at du skal have en kat mere, heller ikke selv om det er for jeres første kats skyld. Noget siger mig at han måske i forvejen ikke er så glad for den i har. Så det ville jeg nok tage op til overvejelse i forholdet til ham som kæreste.

• Maja h
    Maja h Tilmeldt:
    jun 2011

#15   9. jun 2011 Jeg har nu givet ham nogle agumenter og så må han beslutte sige ud for har overlad det til ham gider ikke mere at tinge over det.

• #16   9. jun 2011 Inden du anskaffer dig en ny kat, skal du tænke på om din egen kat vil synes om det. Katten lever solitært i naturen og nogle er glade for en kammerat, andre er ikke. Og så skal du tænke over, at der skal en ekstra kattebakke op og evt også flere mad og vandskåle, og så kan det tage tid at føre to katte sammen,- så det er ikke bare lige. Og få en ekstra kat, synes jeg, er noget, man skal blive enige om, især hvis det så ikke bliver så nemt som man troede, så man ikke kommer op og skændes om det. Den ene kat kan evt nemt blive urenlig fordi den føler sig truet af den anden, og derfor afmærker. Du skal også tænke over, at der så er to katte, der skal aktiveres.

• #17   9. jun 2011 Hvis ikke din kæreste mener i skal have en kat mere, så skal i vel bare ikke det - jeg synes ikke det er okay overfor ham, at anskaffe en kat, som han ikke har lyst til at have. Det skal være en fælles beslutning, som i begge er indforståede med og ønsker.

• #18   10. jun 2011 Helt enig med dem det siger at det er en fælles beslutning :0) i et forhold er der kun en der skal sige nej :0) fremlæg fakta for ham om at det er godt for jeres kat og hvorfor og siger han stadig nej jamen så er den ikke længere :0)

• Maja h
    Maja h Tilmeldt:
    jun 2011

#19   10. jun 2011 Han siger han ville tinge over det fordi det er en stor beslutning så venter bare på at dommen falder, hvis man kan kalde det de. og desuden kan jeg heller ikke få den lige nu og her for den må ikke tag´s fra moren i nu før om 12uger cirka,

Kommentér på:
hey alle.

Annonce