{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

to er bedre end en;o) {{forumTopicSubject}}

hej jeg har forelsket mig i to killinger og de er begge bestilt hvis man kan sige det sådan, nu skal jeg bare lige ha overbevist min kæreste om at det er bedre med to end en. han er urolig for at de vil lugte hvilket jeg har forklaret ham de ikke kommer til da de begge skal neutraliseres og aktiveres! jeg kunne godt lige tænke mig lidt hjælp så jeg kan få ham overbevist inden de er her. så fordelene ved at have to istedet for en???? kom frisk;o)
mvh
inneke

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  to er bedre end en;o)
  • #1   8. jul 2011 De har hinanden at lege med, i kan nusse med en på skødet hver... hmmm... i kan more jer over dem, når de jagter hinandens haler smiley

• #2   8. jul 2011 Katte har det også bedre når de har en kammerat. Når i er væk af løbet dagen, så har de selskab der hjemme. De kan jo også godt gå og blive ensomme.

Det er også en fordel med to, fordi de en del af tiden kan underholde hinanden, hvis i.nu lige har travlt.

• #3   8. jul 2011 2 katte har SÅ meget glæde af hinanden og når de er killinger, måske søskende er det endnu bedre:o) Ang lugt så er en god kattebakke og noget godt grus alfa omega + at der bliver gjort rent hver dag, evt et par gange om dagen. Der kan ske uheld og så er Rodalon et vidundermiddel da det tager lugt og bakterier. Jeg vil klart anbefale at have 2 i stedet for èn og så er de jo så underholdende når de suser rundt efter hinanden :o)
    Held og lykke med det..

• #4   10. aug 2011 KLART to killinger, hvis en killinge begynder at kede sig kan det gå ud over møbler, planter, og div. andre ting der helst gerne skulle være fri for kradse/bidemærker.... så to er helt klart til at fortrække, de aktivere hinanden, og kommer ikke kedsomhed til at gå ud over div. møbler. smiley køber folk killinger af mig anbefaler jeg ALTID at de tager to... Det er også meget rart at have en man kender med sig når man kommer et nyt sted hen, så er det ikke helt så ensomt at forlade familien smiley held og lykke med at overtale smiley

• #5   10. aug 2011 hej igen og tusind tak for alle jeres svar. jeg håber også det lykkes mig at overtale, især nu hvor jeg har købt to, venter bare på at kunne hente dem hjem....suk!
    hvad for noget kattegrus vil i anbefale så??

• #6   10. aug 2011 jeg bruger noget der hedder super clump, det er meget fint i det men suger MED DET SAMME det er lugt fri uden at der er parfume i det.. det vil jeg klart anbefale, og så en lukket kattebakke... så er du fri for grus over det hele, har af erfaring set og gjort rent efter grus, lige meget hvor stort og småt det er... så lukket er til at fortrække...

• Hanne J
    Hanne J Tilmeldt:
    sep 2011

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #7   27. sep 2011 Nanna M: Jeg havde også min kattebakke lukket til at starte på, men da vi så fik nr. 2 kat Pjuske, fik vi en åben kattebakke med, så nu bruger nr. 1 kat Simba, Pjuskes. Så vi tog låget af, og nu bruger de begge - men sikke et svineri!

Har læst på en hjemmeside omkring katte, at de foretrækker en kattebakke der er åben? Mennesker har en tildens til, at købe en lukket kattebakke pga lugten, svineriet osv.
    Er der andre, der har hørt om det? smiley

• #8   22. okt 2011 Klart to. Bedste beskæftigelse for en killing er en kuldbror eller søster. Mht. kattegruset: det er til at feje op.

Vi bruger Extreem Classic grus.

Vi ryder op i og omkring kattebakken to gange om dagen

Kommentér på:
to er bedre end en;o)

Annonce