1.116 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Tisning uden for kattebakken Tisning uden for kattebakken

Halløj,
Har to katte på lige over 6 måneder.
Den ene er håndopflasket og den anden kom til lidt længere henne i forløbet.
Hende der kom senere har ALTID brugt katte bakken, lige meget hvilke grus der er i. Eneste undtagelse er hvis hun syntes den er lidt for beskidt.
Ham jeg har håndopflasket, tissede i starten over ALT. Meeeen nu er han blevet bedre. Jeg har 2 kattebakker, den ene i stuen, som pigen for det meste bruger.
Og en på badeværelset, for ikke rigtigt bliver brugt.
Han er begyndt at tisse og prutte lige uden foran kattebakken i wc´et. Det er bedre, da prutten lige kan samles op, og tissen kan fjernes med bruseren og lidt lodaron. Men det er lidt trist at skulle fjerne flere gange om dagen. Så kender i nogle man evt kan sende sin kat hen til, som kan lære ham det sidste. Har Prøvet og Prøvet, men går på skole så er væk en stor del af dagen. Jeg er villig til at betale summer for at det lykkes.
Hilsen Maja

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.
  • Opsætning af malertape 800 kr.
  • Tv Kommode, en tæppe og en mikrobølgeovn 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tisning uden for kattebakken
  • #2   10. nov 2011 Jeg ville prøve med endnu en bakke - måske kan han ikke lide både og gøre stort og småt i den samme.
    Hvis ikke det virker, ville jeg nok få ham undersøgt hos dyrlægen. Når de er urenlige, kan det skyldes en urinvejsinfektion. Når de har sådan en infektion, gør det ondt når de tisser og de kommer derfor til at forbinde bakken med smerte - hvilket fører til, at de søger andre steder hen...

• #3   10. nov 2011 Hvis der er låg på bakken, så prøv om det ikke hjælper, hvis du fjerner det.

• #4   30. nov 2011 Lotte: Fra anden dag jeg havde ham hjemme, havde jeg ham til dyrlægen, som sagde et var helt i orden. Tag skylden med dem, hvis du mener noget andet. Jeg har en kvittering på det så det ikke bare noget jeg bilder dig ind.

Tak jer andre. Det er lidt øv, men sådan er det jo smiley
    Elsker ham alligevel

Kommentér på:
Tisning uden for kattebakken

Annonce