1.948 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvor længe skal jeg være tålmodig? Hvor længe skal jeg være tålmodig?

Hej venner. smiley

Har købt mig denne foder"skål"/intelligens legetøj til min mis:

http://www.zooplus.dk/shop/kat/kattelegetoej/aktivitetslegetoej/intelligenslegetoej/261254

Den er på det laveste niveau, og han har lige spist det der lå i toppene af de små skåle, han kunne nå uden at bruge poterne. Men det er som om han ikke rigtigt gider eller forstår at bruge det.. Hvor længe skal jeg være tålmodig? Han må vel prøve at få foderet op når han bliver rigtig sulten - eller hvad?
Han er indekat så det er købt med henblik på han ikke skal blive overvægtig, og så er det jo også stimulerede smiley

Mvh Sofie

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor længe skal jeg være tålmodig?
  • #1   7. mar 2012 Foderet har forresten lagt i den i et lille døgn efterhånden, han har som sagt spist det han kunne nå uden brug af poterne, og så hans daglige vådfoder smiley

• #3   7. mar 2012 Jeg har den der også, og her er der 2 af 3 katte der bruger den.
    Kato brugte den fra første øjeblik jeg puttede foder i den, og har brugt den lige siden.
    Zig tog det lidt længere tid med, og han bruger den kun meget lidt.
    Og Garfield gider slet ikke bruge den.
    Så jeg har stadigvæk et par skåle fremme med foder, så den der blir mest brugt som aktivitet smiley

• #4   7. mar 2012 Tak for svar smiley

Nu har jeg set ham bruge den, så tror han har fanget hvad det går ud på.

• #5   7. mar 2012 vi har kun et foderbræt stående fremme med aktiviteter ingen skåle, og de kan så spise fra det 24/7 der er altid masser af mad på det. smiley

Men det ser smart ud, vores elsker især dem hvor de skal fiske maden op med poterne smiley

• #6   7. mar 2012 Han har også fanget det nu, og bruger det flittigt smiley så jeg tror bare jeg vil fodre igennem det fremover, så han bliver aktiveret imens han ikke overspiser smiley

• #7   8. mar 2012 Nemlig lige det vi tænkte og de kan jo altid få mad de skal bare bruge knolden lidt smiley

Kommentér på:
Hvor længe skal jeg være tålmodig?

Annonce