562 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Blevet glad for at gå ture Blevet glad for at gå ture
Hej
Det er sådan at de sidste par dage har jeg gået nogle små ture med min kat i sele, og han er simpelthen viiild med det. Han er et halvt år gammel og ellers indekat.
MEN! Nu er problemet at han tit sidder foran døren/vinduet og vil ud og gå..... og mjaver som ind i helvede.
Hvad skal jeg gøre? Bare ignorere det?
Mvh Sofie
0 synes godt om
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Når man har sagt A så er man også nød til at sige B.
Jeg har selv får 8 år siden haft en kat der blev vendet til at går i sele og han var med ude alle de gange vi også var ude at går med hunden.
Så man skal ikke lære katten at komme ud i sele hvis man ikke går med den hver dag.
aug 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 24 Svar: 90
aug 2007
maj 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 12 Svar: 90
Han mjavede også lidt i starten, men jeg valgte altså at ignorere det, Jeg tænkte, Fanme nej om han skal bestemme dagens gang!! Og nu sidder han aldrig, og mjaver for, at komme ud og gå.
aug 2007
sep 2010
Følger: 2 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 5
først har lært det.
Min kat er kun ude når jeg alligevel er ude og det er han fuldt ud tilfreds med. Det er meget varieret hvor meget han har lyst til at komme ud og jeg lader det være op til ham. Selvom døren står åben og han bare kan løbe ud mens jeg er ude at handle så venter han altid på trappen og han vil først nu nå jeg kommer hjem og giver ham snor på.
Det handler om ar han er meget knyttet til mig og uanset hvor jeg er så er det der han gerne vil være.Jeg bor på 2 sal. Men lukker katten ud på trappen når jeg skal være væk i kortere tid og så bliver han som sagt på trappe/loft/kælder selv om hoveddøren står åben indtil jeg kommer hjem
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 36 Svar: 353
aug 2007
Blevet glad for at gå ture