562 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Blevet glad for at gå ture Blevet glad for at gå ture

Hej smiley

Det er sådan at de sidste par dage har jeg gået nogle små ture med min kat i sele, og han er simpelthen viiild med det. Han er et halvt år gammel og ellers indekat.

MEN! Nu er problemet at han tit sidder foran døren/vinduet og vil ud og gå..... og mjaver som ind i helvede.

Hvad skal jeg gøre? Bare ignorere det?

Mvh Sofie

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blevet glad for at gå ture
  • #1   18. maj 2012 Ikke andet end at tage sko på og så ud og går.
    Når man har sagt A så er man også nød til at sige B.
    Jeg har selv får 8 år siden haft en kat der blev vendet til at går i sele og han var med ude alle de gange vi også var ude at går med hunden.

Så man skal ikke lære katten at komme ud i sele hvis man ikke går med den hver dag. smiley

• #2   18. maj 2012 Jeg går skam med ham hver dag... En helt time endda. Men han gør det så snart vi kommer ind igen...

• #3   18. maj 2012 Har endda haft ham ude to gange om dagen, faktisk smiley Men det er som om når han lige kommer ind mjaver han helt vildt og skraber på døren, men så går det over igen... skal jeg bare ignorere det så?

• #4   18. maj 2012 Jeg går også tur med min lille Lars, og han nyder det også i fulde drag.
    Han mjavede også lidt i starten, men jeg valgte altså at ignorere det, Jeg tænkte, Fanme nej om han skal bestemme dagens gang!! Og nu sidder han aldrig, og mjaver for, at komme ud og gå.

• #5   18. maj 2012 Okay, det er nok det jeg må gøre så smiley hehe.

• #6   25. maj 2012 Min kat lærte at gå i snor da ham var helt lille. På et tidspunkt var der var meget frost og sne var han ikke ude et halvt år, men de glemmer det aldrig igen når de

først har lært det.
    Min kat er kun ude når jeg alligevel er ude og det er han fuldt ud tilfreds med. Det er meget varieret hvor meget han har lyst til at komme ud og jeg lader det være op til ham. Selvom døren står åben og han bare kan løbe ud mens jeg er ude at handle så venter han altid på trappen og han vil først nu nå jeg kommer hjem og giver ham snor på.
    Det handler om ar han er meget knyttet til mig og uanset hvor jeg er så er det der han gerne vil være.Jeg bor på 2 sal. Men lukker katten ud på trappen når jeg skal være væk i kortere tid og så bliver han som sagt på trappe/loft/kælder selv om hoveddøren står åben indtil jeg kommer hjem

• #7   26. maj 2012 Hvad gør den så med mad og toilet?

• #8   27. maj 2012 Joey gør det heller ikke mere. smiley De gange han har gjort det har jeg ignoreret det, og han er stoppet med det igen. Han ELSKER dog stadigvæk og komme ud, og vi går en tur hver dag smiley

Kommentér på:
Blevet glad for at gå ture

Annonce