Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Driver min far til vanvid...
  • #2   6. jul 2012 Stil maden væk når der ikke er nogen..

• #3   6. jul 2012 Min ældste kat gør det også. men vi har prøvet en del intet hjalp.. Min yngste kat har jeg lært ikke gøre det så min mor er bare glad for at han ikke gør det smiley Men ja som Mor Til Katja skriver, der er ikke andet at gøre end at stille maden væk eller ligge noget over det når i ikke lige er ved maden smiley

• #4   6. jul 2012 hey smiley Jeg tror også det er muligt som Felis siger - Men helt ekstremt svært og i skal være meget, meget konsekvente og det kommer til at tage ekstremt langt tid. Som Felis også nævner så ser katte ikke deres område ligeså begrænset som mennesker. Katte vil gerne op i højden, sidde på hylder, borde osv. Har i et kradsetræ hvor de kan komme op i højden? Det kunne jo også hjælpe en del - Og ja for guds skyld: Fjern maden he he

• #5   6. jul 2012 Sådan er det smiley at have kat ..

• #9   7. jul 2012 Mine katte for kitekat tørfoder, som de elsker og har rådighed 24 timer, også for de vådmad 2-3 gange om måneden og engang imellem for de snask i form af stænger

• #10   7. jul 2012 Camilla, hvorfor får de så lidt vådmad ? Kitekat tørfoder mener jeg indeholder enormt meget salt. Hvis I begynder at give kattene vådmad når I selv skal have aftensmad og frokost feks, så tror jeg I vil se dem mindske interessen i jeres mad.

• #11   7. jul 2012 Hvis der står mad fremme, er det i kattens øjne til fri afbenyttelse smiley

• #13   7. jul 2012 Jeg vil også sige ingen mad uden overvågning+ god mad til kattene,, mine katte må ikke være på køkkenbordet og det over holder de smiley når jeg er der, spisebordet må de godt være på til dagligt, det bruges kun til gæster og de er gode til at blive nede når der er mad på bordet,, der er en undtagelse TUN! så skal de fodres på gulvet medens der bliver spist tun,, de er bare blevet løftet ned igen igen og igen, ja så kan de pludseligt.

• #15   9. jul 2012 Hum jeg mener jeg har læst, at erstatter du mere end 20% af foder mængden, med andet end fuldfoder (våd eller tør) skal du holde øje med vitaminer og taurin ?? men mine katte foretrækker helt klart at få deres special foder drugnet i våd mad og vand smiley

• #16   9. jul 2012 Ps smiley jeg forsøgte på et tidspunkt at give mine råt smiley den ene spiste uden om den anden gik i sultestrejke,,,, og nu får den ene så nyrekost og den anden allergikost+ jeg giver vådkost som egentligt ikke er til det formål,, men noget de kan lide og skifter meget.

• #17   9. jul 2012 Felis - jeg er ikke enig med dig i at en mæt kat ikke stjæler mad.. Ikke hvis det er et stort madøre, jeg havde en kat der stjal mad selvom han lige havde spist (og endda levnet i madskålen)

• #18   9. jul 2012 Katte er altid overbeviste om, at det vi andre spiser, er bedre end det, de selv får smiley
    Om ikke andet så vil de være sikre ved at smage på det.

• #20   9. jul 2012 Felis - Nej, jeg har opdraget på ham smiley Og han hoppede ned så snart han hørte os nærme køkkenet, så han var udemærket godt klar over det ikke var et sted han skulle være

• #23   11. jul 2012 Jeg er ikke ekspert smiley mine har tidligere fået tør barf ZIWI PEAK, jeg ved der er taurin i kød, men mig bekendt er der mest i øjne og hjerne?,,,, men det er nu svært at efterligne mus smiley jeg opgav hurtigt det rå, for de var ikke vilde med det og det kunne ikke være fuld barf, det har jeg ikke fryse plads til, og de havde det fint på Ziwi Peak, men Birk´s nyre blev dårligere, så blev det nyrefoder, + det vådfoder de kan lide, også selvom det ikke er nyrefoder.

• #24   11. jul 2012 Nu har jeg så fået ros af dyrlægen om hvor flotte de er både i form og pels, og hun sagde at jeg bare skulle forsætte på det mad, så køber ikke andet mad. De for også råt kød, dog ikke så ofte.

• #25   16. jul 2012 En vandpistol er et godt middel til at få katten af bordet.

Kommentér på:
Driver min far til vanvid...

Annonce