{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

Lille og tynd killing {{forumTopicSubject}}

Min ammekilling er jo lidt tynd, men giver Coco alt hvad hun næsten kan spise så hun har mælk nok. Så håber jo at den kommer sig, men skal jeg gøre noget for at hjælpe den frem af eller skal jeg vente og se tiden an??
Den kom mandag aften og den spiser godt og er da også begyndt at udforske stuen. smiley
Men vil jo bare gerne sørge for den bliver en lille "fed" pelsbold lige som mine egne killinger. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lille og tynd killing
  • #2   19. sep 2012 Jo jo den har skam også fri adgang til alt hvad hjertet begær. Men vil jo kun sørge godt for den. Den har allerede haft en lang kamp tidligt i livet.
    Men hvis det er nok så gør jeg ingen ting. Den er bare så lille. Griner

• #3   19. sep 2012 Har hørt nogle giver creme fraiche med torskerogn i for at fede op smiley når det er killinger smiley

• #4   19. sep 2012 Der står killinge tørkost, tykmælk (Hvis coco ikke spiser det hele), vådfoder.
    Ved godt at der er mere fedt i det du nævner Anders, men så skal den jo for sig selv når der skal spises ellers tror jeg at de andre æder det for hende og de er tykke nok. smiley

• #5   20. sep 2012 Vores Kobe var også forfærdelig tynd da vi fik ham. Vi har brugt halvandet år på at fede den op, og han er stadig rigtig slank. Men dyrlægen mener bare at er en slank kat smiley For vi måtte også fodre den for sig selv, da den anden kat ikke kan tåle det fede kattemad den lille skulle have smiley

Kommentér på:
Lille og tynd killing

Annonce