{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Tynd lille killing fundet. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fundet den dejligeste lille missebaby.
jeg fandt hende i min venindes forhave, hvor hun løb ind i nogle buske. jeg fik så fat på hende, fordi hun lignede min gamle bortløbne killing. Da jeg så fik fat på hende, kunne jeg hurtigt se at det ikke var mille. Jeg tog hende med ind til min veninde, og hun så helt forkert ud. hun var ikke andet end skind og ben, og rystede helt. efter 1 times tid inde ved min veninde, ringede jeg til min far og ville vide om jeg kunne beholde hende, fordi jeg ikke nænnede at lade hende gå ude i den tilstand. også lige når der ville komme kraftige vindstød, og blæst om aftenen (den der storm ting , de snakkede om i fjernsynet) .. Jeg fik så lov til at tage hende med hjem. Hun fik en loppekur + ormekur sammen med ibse, og min hund. Nu har jeg hat hende i 2 ugers tid, og det går fint nok. Hun har taget en lille smule på, og vi vil selvfølgelig aflevere hende tilbage til den rigtige ejer hvis vi nogensinde finder ham / hende. vi har ikke set noget til nogle sedler eller noget efterlysning om hende. Overhovedet.
hun ligger og sutter på min dyne eller pude, eller på mine tæpper og presser med poterne ned mod det, ligesom ved moren, når de dier. Min far ville gætte på, at det enten er en kat der har født udenfor, også er hun blevet væk. ellers er det en hunkat der har født indenfor, også er moren måske, død også har de evt smidt killingerne ud. Det kan være mange ting.

Det kan også ske at hun bare er kommet ud mens de har haft åben dør, også har de opgivet at finde hende?
måske?
Men jeg er glad for at jeg har fundet hende.

Hvad mener i?
Og har i prøvet det før?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tynd lille killing fundet.
  • #1   5. nov 2006 Jo - jeg har prøvet det. Der er desværre rigtigt mange hittekillinger iår. Jeg har tre i øjeblikket, som belv fundet sidst på sommeren. De kommer i nyt hjem, når de er klar til det.

Det var godt du fandt det lille skind, men hvor gammel tror, du den er? Vægten kan give dig et fingerpeg (ca. 100 g pr. uge). På dens adfærd lyder det som om den kunne trænge til en amme. Eller i hvert fald nogle artsfæller, der kan give den lidt tryghed og lære den rigtig katteadfærd. Killinger, der kommer for tidligt fra deres mor kan udvikle nogle adfærdsproblemer.

...men uanset hvad har den det nok bedre, hvor den er nu end overladt til sig selv derude i kukden smiley

• #2   5. nov 2006 Kukden = kulden

smiley

• #3   5. nov 2006 Katrine N:
    Hun er ca. lige så gammel som ibseline. og hun er vel 22 - 23 uger.

hvordan kan jeg lærer hende de adfærd?

• #5   5. nov 2006 Sabina:
    Også selvom hun er ca. 19 - 20 uger gammel, eller deromkring?

• #6   5. nov 2006 Vi har også lige taget en ("lidt ældre") killing til os. En fin hankat. Han rendte ligeså rundt i vores have og vores kvater, alle vi spurgte anede ikke hvor den kom fra, og ingen ville have den.
    Så nu har vi taget ham til os. Vi regner med at han ca er 4-5 måender. Han er stueren, kælen, venlig, har et godt sind. Han er bare dejlig.
    Og ja, det er Tigger, som jeg har herinde på kattegalleriet. En rigtig dejlig mis vi har fået os. Held i uheld. Han var også bare et skravl da vi tog ham til os. Han var død sulten, tynd og træt. Man kan godt mærke på ham, at han har været vant til at skulle være på vagt konstant. Men han er begyndt at falde rigtig godt til her hos os.
    Vi er rigtig glade for ham, og han har været heldig, at når han nu så gerne ville være hos os, at vi ikke havde fået kat i sommers. Ellers havde vi nok ikke taget ham til os. smiley

Kommentér på:
Tynd lille killing fundet.

Annonce