{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.351 visninger | Oprettet:

Hvordan siger man pænt nej tak til opdrætter? {{forumTopicSubject}}

ja hvordan gør jeg lige det?
jeg fandt en opdrætter og ville gerne skrive en mail men kunne kun finde hendes mobil nummer, såå skrev da bare en sms.
par timer senere ringer hun og det er skidt for jeg er ikke god til komunikere mundtligt.
hun snakkede løs og jeg fik ikke rigtigt sagt så meget.
men allerede der fik jeg et indtryk af at hende ville jeg helst ikke købe en kat fra. så fik lavet en dum men god undskyldning.
nu forbi hun har mit nummer, har hun lagt en besked om at vi kan finde en løsning. men har en dårlig mave fornemelse omkring hende så vil gerne sige nej tak.

bare skriv hvis det kræver mere uddybning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan siger man pænt nej tak til opdrætter?
  • #1   25. sep 2012 Du skriver da bare til hende at du ikke er interesseret - længere er den ikke. Du behøver ikke at skrive andet, for som jeg læser det, så har du jo ikke sagt ja til en killing.

• #3   25. sep 2012 AK - nej jeg har ikke sagt ja til en kat smiley men er det ok bare at skrive "vi er desværre ikke interesseret længere" ? selvom jeg faktisk var for ca 12 timer siden.

R.B - assertions træning`? ahva smiley ?
    men jo hun lød nervøs men også forvirret.
    hun vidste ikke lige hvor mange katte der var tilbage og hvilke farver de havde.
    underligt efter min mening :S

hejzan - indtryk af at hun rigtig gerne ville af med den her kat. hun ville sende nogen billeder og så kunne jeg komme og hente den. jeg tænker "ooookaaaay?... uden at møde den først?"

• #4   25. sep 2012 Ja, det er helt fair bare at melde ud, at du ikke er interesseret! Bare fordi du har vist interesse, så betyder det ikke at du har nogen forpligtelser til at købe katten. smiley

• #5   25. sep 2012 Synes da bare du skal skrive at du ikke er interesseret mere.

Jeg ville heller ikke være tryg ved en som ikke har styr på hvor mange killinger der er ledige eller hvilken farve de har når de er så gamle at de er klar til at flytte.

Er det med stamtavle?

• #6   25. sep 2012 Ved at være ærlig og sige/skive at du alligevel ikke er interesseret.
    Nemmere kan den det ikke være.;)

• #7   25. sep 2012 Camilla - ja det er de

• #8   25. sep 2012 Nu ved jeg ikke hvor gamle de er, men hvis de er gamle nok til at komme hjemmefra så burde stamtavlen være bestilt og så har hun jo meldt hvad farve killingerne har til stambogen, så burde hun jo vide hvad farve killingerne har.

• #9   25. sep 2012 ja det er jo selvfølgelig rigtig. men det var mere forvirring over hvem der nu var tilbage om hvilken farve den havde. der blev sagt 2 blå. så en blå, så en creme, og så en blå. og så var jeg forvirret ^^

• #12   25. sep 2012 Okay på den måde.

Synes det er vigtigt at man føler en god kemi med sin opdrætter,
    Hun har brugt en masse tid på killingerne og ønsker formentlig at høre om deres liv hjemme ved den nye ejer, og så synes jeg altså det et rart man kan snakke sammen.

Jeg er ihvertfald super glad for min opdrætter og all den hjælp hun har givet ved udstilling og hvis jeg har haft nogle spørgsmål, og jeg ved hun bliver glad når jeg sender billeder af O'Malley.

Så føler du allerede nu at hun ikke er noget for dig ser jeg ingen skam i at sige at du ikke længere er interesseret i killingen. smiley

• #13   25. sep 2012 ok mange tak for alle de gode svar smiley nu tager jeg mig sammen og skriver en sms til hende. skal nok give en update ^^

Kommentér på:
Hvordan siger man pænt nej tak til opdrætter?

Annonce