Hvordan siger man pænt nej tak til opdrætter? {{forumTopicSubject}}
ja hvordan gør jeg lige det?
jeg fandt en opdrætter og ville gerne skrive en mail men kunne kun finde hendes mobil nummer, såå skrev da bare en sms.
par timer senere ringer hun og det er skidt for jeg er ikke god til komunikere mundtligt.
hun snakkede løs og jeg fik ikke rigtigt sagt så meget.
men allerede der fik jeg et indtryk af at hende ville jeg helst ikke købe en kat fra. så fik lavet en dum men god undskyldning.
nu forbi hun har mit nummer, har hun lagt en besked om at vi kan finde en løsning. men har en dårlig mave fornemelse omkring hende så vil gerne sige nej tak.
bare skriv hvis det kræver mere uddybning.
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 156
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 27 Svar: 240
R.B - assertions træning`? ahva
men jo hun lød nervøs men også forvirret.
hun vidste ikke lige hvor mange katte der var tilbage og hvilke farver de havde.
underligt efter min mening :S
hejzan - indtryk af at hun rigtig gerne ville af med den her kat. hun ville sende nogen billeder og så kunne jeg komme og hente den. jeg tænker "ooookaaaay?... uden at møde den først?"
apr 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 27 Svar: 156
jan 2011
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 7 Emner: 17 Svar: 415
Jeg ville heller ikke være tryg ved en som ikke har styr på hvor mange killinger der er ledige eller hvilken farve de har når de er så gamle at de er klar til at flytte.
Er det med stamtavle?
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
Nemmere kan den det ikke være.;)
maj 2012
jan 2011
maj 2012
jan 2011
Synes det er vigtigt at man føler en god kemi med sin opdrætter,
Hun har brugt en masse tid på killingerne og ønsker formentlig at høre om deres liv hjemme ved den nye ejer, og så synes jeg altså det et rart man kan snakke sammen.
Jeg er ihvertfald super glad for min opdrætter og all den hjælp hun har givet ved udstilling og hvis jeg har haft nogle spørgsmål, og jeg ved hun bliver glad når jeg sender billeder af O'Malley.
Så føler du allerede nu at hun ikke er noget for dig ser jeg ingen skam i at sige at du ikke længere er interesseret i killingen.
maj 2012
Hvordan siger man pænt nej tak til opdrætter?