{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.074 visninger | Oprettet:

Anyah
Anyah
Følger: 1 Katte: 3 Emner: 7 Svar: 23

Antal killinger første gang? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogen der ved noget om hvor mange killinger en kat får første gang den får et kuld?

Har hørt mange steder at folk siger at en førstegangsfødende kat, ikke får ligeså mange killinger som hvis den har prøvet det flere gange.

Jeg har været med til at opleve et kuld killinger før, fra fødsel til afgang til nye ejere, men det var med en kat der havde haft killinger før og den fik 6, da jeg var med i forløbet.

Grunden til jeg spørger er at jeg endnu ikke har fået neutraliseret min pige, og at jeg godt kunne tænke mig en killing fra hende, derudover har jeg også en veninde der kunne tænke sig en.
- Men ja jeg ved ikke, jeg er slet ikke sikker på det noget der sker, da jeg synes det ville være ærgeligt at sætte killinger til hvis jeg ikke kunne finde gode hjem til dem, men det virker bare til at røde killinger bliver solgt meget hurtigt lige for tiden. Jeg har i hvert fald personligt kigget efter en rød han meget længe, men det ikke lykkeds mig at finde en der IKKE var solgt i mit nærområde, så tanken om at få min hankat fra min egen pige slog mig som en måske okay god ide, da hun er den skønneste kat jeg kender smiley

(Billedet er fra da i vinters da hun var ungvoksen/stor killing)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Antal killinger første gang?
Kommentér på:
Antal killinger første gang?

Annonce