{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killinger og kattegrus
  • #1   9. sep 2013 Ved at nogen bruger havregryn. Så lige et billede i en anden tråd. Hvor er de søde. Er det samme missemor som sidst?

  • #2   9. sep 2013 Hm, det lyder ikke rart. Måske du skulle prøve at skifte til en anden slags grus?

    Jeg bruger Premiere Sensitive til min killing. Det er super klumpende, og altså nemt at fjerne (og så lugter og støver det ikke!). Det bliver aldrig raget med ud over bakken :-).


  • #4   9. sep 2013 jeg bruger dette, som de ikke tager skade af, selv om det spiser det.
    http://www.zooplus.dk/shop/smaadyr/hoe_stroe/majsstroeelse/186857

    ellers sker der ikke så meget, ved at de spiser det, så lang tid det ikke er for meget


  • #5   9. sep 2013 Nu har jeg holdt øje med ham når han bruger det, og han spiser det slet ikke. Så det er intet problem hos mig. Jeg siger ikke det ikke kan ske, men jeg har intet problem med det.

  • #6   9. sep 2013 (Små) Killinger må IKKE få klumpende kattegrus, netop fordi de kan finde på at spise det smiley
    Man kan bruge forskelligt andet, som det røde ikke klumpende, købe mere dyrt af andre mærker ikke klumpende.
    Her bruger jeg til mine kuld havregryn. De tager ikke skade af at spise det, det lugter ikke som det røde gør i løbet af ingen tid, og det klumper, så det er nemt at fjerne tis-klumperne smiley Og det er nemt at få fat i, hehe


  • #9   9. sep 2013 Jeg har prøvet med havregryn, men syntes det blev meget hurtigt smattet med 6 killinger (:
    Men vil helt klar prøve det Marianne skriver om, det lyder til og være et godt alternativ for havregryn (:

    Tusinde tak (:


  • #10   9. sep 2013 Enig med Feline Basix ang alder smiley

    Lise - Hvor ofte tømte du da bakken siden du oplevede det problem? smiley Kan nemlig ikke genkende det fra mine kuld på 5..


  • #11   9. sep 2013 Altså jeg tømmer den en gang om dagen, men de bruger alle det samme hjørne når de skal tisse i bakken. De er stort set renlige allerede. og gør stort set ikke udenfor bakken mere.
    Og bakken er meget lav, så der kan ikke puttes ret meget i den.

    Kan self. også godt være vores grus bare gerne vil sidde fast under poterne og vi skal skifte til et andet mærke smiley


  • #12   9. sep 2013 Lise - Ah okay.. Ja, jeg har jo et par bakker i normal voksen størrelse (de typiske billige, med en lav kant) når de er ved at nå den (5-7 uger) alder, hvor de bruger bakkerne mere, så kan være det er der forskellen er smiley

    Men jo, vores klumpende grus er også excellent til at sætte sig under poterne - især festligt når man har en MCO kastrat der gerne vil plaske i vandskålen smiley


  • #13   9. sep 2013 Ja vi har meget lav bakke for at introducere bakken så tidligt som muligt smiley
    Men, vi vil prøve og skifte grus i hvert fald smiley


  • #14   9. sep 2013 Lise - Det har vi også i starten. Jeg bruger en af de der udstillings/killingebakker med en kant på nok 5-7 cm, men helt ærligt - En EUR killing kan når den er 3 uger sagtens springe over/op på en 30 cm høj kant, så det er faktisk noget pyller fra min side, haha..
    Men når de har brugt den en uges tid, så får de en større ind også, da de så har mere at vælge imellem/mere rent smiley (Jeg tømmer vist i øvrigt både morgen og aften, når jeg tænker efter - gør det jo samtidig med de andre bakker)


  • #15   9. sep 2013 jeg bruger træpiller til mine killinger og det har jeg ikk oplevet de har prøvet at spise.... smiley


  • #18   10. sep 2013 I forhold til bakketræning, så er mine i dag røget i kravlegård, de er præcis 3 uger. Samtidig sætter jeg en lille bakke med majs-strøelsen derned, så vænner de sig til at den er der.
    Jeg er ikke vild tilhænger af det røde grus, mest fordi mine killinger er mest hvide.


  • #19   10. sep 2013 Vores røg også i kravlegård da de blev 3 uger (:
    Jeg har bestilt noget majs-strøelse hjem og så må vi se hvordan det går (:


Kommentér på:
Killinger og kattegrus

Annonce