Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kastrat og hunkat
  • #2   13. feb 2015 Nu har jeg slet ikke en hunkat, så det er faktisk ren nysgerrighed at jeg spørger. Jeg har bare læst at hankatte rent instinktivt kan finde på at dræbe en hunkats killinger hvis afkommet ikke er hans, og befrugte hunkatten selv, og det er derfor at hunkatte kan finde på at spise deres dødfødte killinger, så ikke lugten tiltrækker fare for de andre killinger. Men kastrater bliver af andre katte ofte betragtet som "intetkøn", og man ripper dem jo lidt for den ekstreme trang til at beskytte sit territorie, og sprede sine gener, så jeg tænker at den ikke vil have behov for at skade killinger..

• #3   13. feb 2015 Vores katte får deres killinger her midt i stuen. Og her er 9 katte ialt, deriblandt er der også to hankastrater. Jeg har endnu aldrig oplevet en hankat, der er gået efter killingerne.

Jeg har haft en enkelt, som vi måtte lukke fra, når vi ikke var hjemme, for at tog en killing ud af kassen, hvis han så sit snit til det, fordi han ville lege. smiley

• #4   13. feb 2015 Min han kat var ligeglad med han datter der hun var lille men hans børnebørn lå meget sammen med han og de prøve også og få mælk af han ind de fik øjne men de fik jo mælk fra moren som er hans datter og han var kastrat der han s to katte børnebørn kom til ,

• #5   13. feb 2015 Det er dejligt at høre det er gået så let. Tusind tak for de gode svar.

• #6   13. feb 2015 Det er altid en god idé at holde lidt øje i starten, men normalt nærmer kastrater sig ikke små killinger, for de ved godt, at mormis passer på dem. smiley

• #7   13. feb 2015 Min han kat var som en mor nr 2 for dem , på en måde ,

• #8   13. feb 2015 nu var det så godt nok halv vilde katte, men en af vores naboers staldkat tog hendes - omkring 6-8 uger gamle- killinger med hen til os - hun fik mad hos os.
    næste dag lå der 2 døde killinger + 2 der var spist af ude på vores terrasse.
    det var hankatten som havde taget dem
    hunkatten var desværre døv, så hun har ikke kunne hører dem.

derefter fik hun altså i samarbejde med ejeren p-piller.

ingen af kattene kunne man komme til

• #9   20. feb 2015 Den der opførelse har jeg kun hørt hantiger og hanløver gør.

Kommentér på:
Kastrat og hunkat

Annonce