{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løbetid
  • #1   21. aug 2006 hejsa det er meget svært fra kat til kat men nogle går ca 21 dage før de for den første løb jeg vil råde dig til at vente med at parre hende til hun når den anden løb så du er sikker på hun har fået alle de stoffer som man for ved p piller ud af kroppen ..jeg ved nogle få katte kan der godt gå måneder inden de for deres første løb . Men held og lykke til med det

• #2   21. aug 2006 Tak for svaret.
    Hvordan gør jeg når hun så skal parres for vi har ikke selv en norsk skov-han. Er det bedst at hun kommer til han-missen el. omvendt? For de skal vel gå sammen i nogle dage el. hvad? Hvor lang tid er en kat iøvrigt i løbetid?

• #3   21. aug 2006 Hvor lang tid hun er i løb varierer igen fra hunkat til hunkat fra nogle dage til en uge..
    Og det bliver så vidt jeg har forstået betragtet som det bedste at hunkatten kommer ud til hankatten, så det bliver på hans territorium..
    Har du fundet en han mis, eller er det noget der ligger nogen tid væk eller hvordan? :o)

• #4   21. aug 2006 svar til Eva. Nej, jeg har ikke fundet en hanmis, for det ligger lidt ud i fremtiden. Min hunmis er kun 9 mdr. nu, så vi venter til foråret. Vi har nemlig ikke plads til at ha killinger herinde, så vi går ud fra, at når det bliver varmere i vejret der sidst på foråret, kan hun være i et legehus i haven, hvor vi så kan lave noget indhegning til dem, når de bliver lidt større. Hvor meget skal man egentlig betale for en parring, sådan ca.?

• #5   21. aug 2006 så er jeg her igen sad lige og læste det hele som var blevet skrevet og jeg må sige jeg vil give Tina M fuldstædig ret det er ikke særligt smart at have dem ude i et legehus også selv om det er isoleret for du kan nu ikke give dem det samme som hvis du har dem inde....jeg syntes det er meget trist for mor og unger da de har bedst af at blive præget af os mennekser og de ting vi gør såsom støvsuger osv. for at ruste dem til deres vider liv når de er gamle nok til at komme hjemmefra

• #6   22. aug 2006 Hej Tina og Charlotte
    De vil selvfølgelig heller ikke blive overladt til dem selv, for da jeg er dagplejer og er hjemme hver dag vil der blive snakket og leget med dem det meste af tiden, så vænner de sig til børnene samt også til lydene udenfor. De vil også komme ind nogle gange og snakke og lege, for mine "egne" børn kan slet ikke lade dem være.

Kommentér på:
løbetid

Annonce