{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Killinger hvor mange?
  • #1   2. apr 2016 Hun er jo ung og ikke førstegangsfødende
    Svært at sige, men en dyrlæge kan mærke det på hende. Det kan jo også ses ved scanning smiley

    Når hun har fået dette kuld og killingerne ikke dier mere, så sørg for at hun bliver steriliseret, det er sundere for hende.

    Håber at du kan finde gode hjem til killingerne.


  • #2   2. apr 2016 I hendes profil skriver du at hun HAR fået 2 killinger, og skal neutraliseres efter de er væk.

    Hvordan kan hun så være med killinger igen ??

    Der er ingen der kan vide hvor mange killinger der er, jeg har set katte der har været tromle store, og så fik de blot 2 eller 3 killinger.
    Andre har ikke været så store, men har fået mellem 4 og 6 killinger, som så har været meget små.


  • #4   2. apr 2016 Jah et sted mellem 4 og 8 killinger nok.

  • #5   2. apr 2016 Min hvorfor den kommentar?

  • #6   2. apr 2016 Vi havde hende på p piller da vi ikke havde råd til neutralisering. Også er hun blevet gravid på trods af dette så det var ikke i vores planer og hun er selvfølgelig taget af p piller nu. Og vi tager os selvfølgelig godt af mini miverne når de ankommer ??

    Emner der ikke har relevans for tråden bliver slettet, jeg gider ingen åndssvage kommentarer jeg er dyre elsker som jer andre herinde og mine dyr lider ingen nød jeg forsøger også kun at gøre mit bedste.


  • #8   2. apr 2016 koster det ikke en undersøgelse, før man kan få p-piller til en kat ?
    den gang jeg fik p'piller til min, skulle den først undersøges inden jeg kunne få pillerne.
    Det koster, samt pillerne koster, burde det ikke med alle de rabat ordninger der køre, kunne have ladet sig gøre for samme pris ?

    Og med henh til mine svar i denne tråd, jamen jeg synes ikke det er lykke-gørende at din kat venter killinger, der er rigtig mange katte der sidder og venter på et hjem på internatterne.
    Hvis din kat får skal vi sige 5 killinger som du får afsat, så sidder der 5 katte på et internat der kunne have fået et nyt hjem.
    Rigtig mange katte kasseres, og ender i et grumt liv.
    Det er den triste sandhed smiley


  • #9   3. apr 2016 Ingen lige bortset fra dyrlægen hvis han scanner katten kan sige hvor mange killinger der kommer, der kan komme alt fra 1 til 10 killinger, realistisk og gennemsnits mæssigt kommer der nok 4-6 killinger, men der kan nemt komme flere eller færre, du må jo blot vente og se..

    Og så en kommentar du ikke vil elske, men du skriver du ikke har neutraliseret pga økonomi, hvordan har du så råd til killinger?? Jeg har selv haft killinger 3 gange i mit liv og det er bestemt ikke billigt, jeg var glad for de 2 sidste gange at det ikke var mig der betalte for det var plejer killinger.

    Men altså du har jo fra første hånd oplevet at p-piller langt fra er sikre, du er ikke blevet undervist i at p-piller kun stopper løbetid hos katte og ikke som hos mennesker stopper ægløsning, katte får først ægløsning i parringsøjeblikket og det kan p-pillerne ikke påvirke, så hvis en hankat vælger at voldtage en hunkat så vil hun blive gravis, og ja det gør hankatte også..

    Held og lykke med killingerne, hvad gør du hvis du ikke finder nye ejere til dem alle??


  • #10   3. apr 2016 Jeg er nu rimelig sikker på de får gode og dejlige hjem smiley
    Hvis ikke de gør det jamen så beholder vi dem ingen killinger bliver kasseret hos mig.
    Og nej nogle gange løber man ind i andre ting der bliver prioteret før neutralisering og sådan er det jo.
    Jeg er studerende så penge er ikke det jeg har mest af men har prioteret at mine dyr skal have den rette kost og pleje først og fremmest og nej p piller er ikke en holdbar løsning og nej hun skal bestemt ikke være på p piller resten af livet.

    Det krævede ikke en undersøgelse hos min dyrlæge og pillerne kostede 200 kr og der var til et halvt år mener jeg. Så på sigt er det billigere at neutralisere men når man ikke har 1800 kr lige nu så vælger man den i øjeblikket "billige" løsning. Men det var ikke en diskussion om hvorvidt der er klogest eller om killingerne får det godt osv. Så lad os bare stoppe den her mens legen er god smiley


  • #11   3. apr 2016 Jeg syntes at du skal tjekke priser med neutralisering, Inges kattehjem har gode tilbud på neutralisering hvis du har mulighed for at komme til Glostrup så koster en neutralisering med øremærkning kun 1180 kr hos dem, og ved der er andre lige så fine dyrlæger der er nede i samme pris.
    http://www.inges-kattehjem.dk/klinikken


  • #12   3. apr 2016 1 Kuld 28/8 2015 og så nu igen midt April, så kan hun nok nå 2 kuld til i år på P.Piller.
    De killinger du lægger til tager hjemmene fra de små på internaterne/plejehjemsgr.


Kommentér på:
Killinger hvor mange?

Annonce