{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor mange killinger?
  • #2   25. jan 2011 syntes bare kun at få en killing lyder helt vildt lidt eller to smiley men bare jeg får en så er jeg lykkelig!! smiley

  • #4   25. jan 2011 4 ville være helt perfekt syntes jeg for har ikke prøvet det hele før jo og ved heller ikke hvor lette de er komme af med uden stamtavler osv, men læste på nettet et sted en der havde fået 12 det er Tilgængelighed mega sindsygt, det håber jeg ikke naturen vil udsætte hende for smiley

  • #5   25. jan 2011 tænkte på så i dit album om killinger at du havde brugt hår elastikker og det har jeg nemlig også tænkt mig til at mærke mine killinger, men hvor store skal sådan nogle lige være, eller hvor små? smiley er det bare ganske alm elastikker uden metal smiley

  • #7   25. jan 2011 så blev jeg jo næsten nød til at have nogle med i skoletasken hver dag for at opfodre dem smiley ens kat kan vil næppe klare 12 selv, der bliver ihvertfald kamp om at patte smiley

  • #9   25. jan 2011 haha j, ej lad os bare håbe hun får et normalt antal så jeg kan passe min skole, så godt som man nu kan når der er noget der langt mere spænderne derhjemme hihi

    skriver lige det her engang til for tror du overså min besked smiley


    tænkte på så i dit album om killinger at du havde brugt hår elastikker og det har jeg nemlig også tænkt mig til at mærke mine killinger, men hvor store skal sådan nogle lige være, eller hvor små? smiley er det bare ganske alm elastikker uden metal smiley


  • #11   26. jan 2011 Det er bare så smart også hvis du vil holde styr på vægt osv smiley de der knyttede nogle er det nogle du selv laver for har set der var en der lavede dem herinde Yvonne eller sådan men hun laver dem ikke mere, ville ellers have bestilt nogle.. smiley

  • #12   26. jan 2011 Jytte. jeg har oplevet at de knyttede halsbånd sad fast :0( havde jeg ikke været hjemme tør jeg ikke tænke på hvad der ville være sket, jeg kunne ikke selv åbne den så jeg blev nød til at klippe den over..så fremover bruger jeg neglelak ;0)

  • #13   26. jan 2011 susanne 7 killinger..det var mange :0) mine har lagt mellem 4-5..

  • #14   26. jan 2011 det er nok forskællig fra kat til kat, men jo der er nok nogle racer der får mindre eller flere killinger ind andre.

    min britte fik 7 killinger her sidst vi fik kuld..


  • #15   26. jan 2011 puha det lyder ikke godt, er det så bedre med en elastik? syntes bare det virker så skørt at putte neglelak i pelsen, så slikker mormissen det vil også hele tiden af? smiley

  • #16   26. jan 2011 okay det er ret sejt gået, kan jeg virkelig ikke forstå du kunne holde styr på ihvertfald ikke da de var helt små smiley tænkte på om har du overværet alle de fødsler som din kat har haft? fordi jeg ville så gerne være der og tjekke op på om det går som det skal osv, men det kan man jo bare ikke vide når man går i skole smiley

  • #17   26. jan 2011 uhh jeg håber:) smiley men man kan vel også mærke på dem de begynder at opfører sig lidt underlig og sådan. så inde på nettet nogle katte fødseler og så stille sådan en forgik kunne man da nemt sove fra den hehe

  • #18   26. jan 2011 det var da godt, har de så også alle gangene ville ligge i fødekassen eller har de bare gjort det i din seng eller andre mærkelige steder? smiley

  • #19   26. jan 2011 okay godt nok men bare de ikke løber forvillet rundt mens de føder smiley

  • #20   26. jan 2011 åh nej dog, jeg kan huske da jeg var helt lille min huskat var ved at æde sin første baby, men så så sagde vi bare fy og så slikkede den der og så var der ikke mere der smiley

  • #21   26. jan 2011 jeg er ihvertfald meget nervøs og spændt, for har prøvet det da jeg var helt lille husker det svagt, men der var det jo min mor der ja havde styringen jeg sad der jo bare, men nu er det jo ligesom mig helt alene med katten smiley men heldigvis klarer de fleste jo det hele selv smiley

Kommentér på:
hvor mange killinger?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce