{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

Max alder for paring.? {{forumTopicSubject}}

Min veninde har en hun kat og vil gerne vide.
Er der et allers stop på hvornår man holder ned at avle på en kat? hendes kat er 7 år, det er en inde kat, har lige været stukket af en nat, de troede ikk der skete noget, men nu er den næsten ved at springe i luften så tyk er den.
Hun vil også gerne vide. Der er stamtavle på hende, hvis de planlækker et kuld med en han med stamtavle, er der så nogle specille krav om udstilling, for at killingerne kan få stamtavle?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Max alder for paring.?
  • #1   19. nov 2006 Har hunkatten haft killinger før ? - Ellers er 7 år for en førstegangsfødende lige meget nok. ( så tror jeg jeg ville spørge hos en dyrlæge før den fødte )

Der er ingen udstillingskrav for at få stamtavle på killinger efter 2 stamtavle forældre. Men man skal være medlem af en katteklub, og det er kun 1 kuld man kan lave unde at have stamnavn

• #2   19. nov 2006 Katten har haft 2 kuld før, første kuld da den var omkring 2 og så igen ca et år efter, der var den både ude inde kat, den fik p-piller men, da det ikk rigtigt kørte valgte de at den kun skulle være inde. og det har katten det godt nok med, den prøver kun på at komme ud når den er i løb. De vil gerne ha en killing efter deres mis, derfor vil de måske gerne ha en ordenlig han kat til at pare hende, men hvis det er for sent at pare en så gammel kat vil de vælge at beholde en af de her blandinger, de vil selvfølgelig også snakke med dyrelægen om et kuld mere, inde de gør noget. men jeg fortalte hende at man også kunne prøve spørge her inde.

• #3   19. nov 2006 Jamen bare den ikke er førstegangsfødende - så skal det nok gå.
    I naturen holder kattene jo ikke op med at føde bare fordi de runder de 7 år.
    Som opdrætter ville man pensionere sådan en (ældre) mis. Men den vil sikkert sagtens kunne lave et kuld med en stamtavle mis.
    Nu kan de jo se hvordan denne fødsel går og så tage dyrlægen med på råd....

• #4   19. nov 2006 Mange tak for svarene, jeg lader dem gå videre.

Kommentér på:
Max alder for paring.?

Annonce