{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Mobilklinikken "dyrlæge" {{forumTopicSubject}}

Nu lykkes det langt om længe at finde en mobildyrlæge på Fyn som køre ud til sine kunder i stedet for man skal komme til dem og han er billig.
kender i det problem med en kat som skal føde hvor det hele går i stå og man er nød til at ringe til dyrlægen og pakke katten sammen og tag af sted ...det slipper man for her . eller man har et kuld killinger som skal vacc. og chippes osv jep så kommer han også..Jeg ved der er nogle som har mobil klinikker på sjælland man langt om længe også her linket til ham kan i se her.
http://www.mobil-klinikken.dk/news.php


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobilklinikken "dyrlæge"
  • #1   8. feb 2007 det er meget godt - men at operere en killing på et køkkenbord ???? det kan man da ikke- og så i alm t-shirt og uden maske-
    ham tør jeg sgu ikke bruge- jo til vacc og den slags måske i nødstilfælde
    har du kigget dig grundigt rundt på siden ? for jeg synes det " lugter"
    mvh kira


  • #2   8. feb 2007
    charlotte L

    jeg må sige jeg er meget enig med kira a smiley


  • #3   8. feb 2007 ej den der reperation af killingen, det ser da godt nok halvsnusket ud, den der blålige klud han har liggende under dyret, den ser da noget plettet og klam ud.

    Men til et par vacc. og små konsultationer, der er han sikkert udemærket ...


  • #4   8. feb 2007 ja det ser lidt småsnasket ud, men mon dog han ikk er reel nok... gæstebogen ser da ud til at indholde tilfredse kunder.....

  • #5   8. feb 2007 Ikke for at forsvare ham,for jeg kender ham overhovedet ikke,men forstør billederne ved at klikke på,så kan i bedre se alle "detajler",såsom det "snuskede" der er lysreflekser...
    I øvrigt synes jeg altså at det ser korrekt ud,det han gør.
    Umiddelbart kan jeg ikke se noget til hinder for at bruge ham...


  • #6   8. feb 2007 Hanne N:
    Har du kikket meget nøje, for jeg var inde og kikke en gang til, og der er sådan nogle rustrøde pletter på underlaget...der bestemt ikke ligner lysreflekser.

    Det virker snusket, selvfølgelig kan det være fra katten han er ved at operere, men den ser nu ikke ud til at bløde synligt meget.

    Så er anden argument for hvad det ellers skulle være, så er skulle det næsten være sterilvæske (sterilsere huden inden indgreb), der hvis også er brunt, men så har han da også keglet noget rundt med det...

    Men jeg kender ham heller ikke, så jeg kan ikke sige hvor dygtig han er...

    Det eneste jeg ville være bekymret for i forbindelse med sådan en sterilisation, hvis der skulle opstå komplikationer samtidigt med operationen...

    Så ville jeg nok være trygere ved en dyrklinik, hvor de har alt iltmaske ect. til en evt. genoplivning...


  • #7   8. feb 2007 ja, jeg ville nok heller ikke turde at få ham til at lave operationer osv.. men vaccinationer osv er jo fint nok, og især når man har et helt kuld der skal undersøges, laves sundhedsbøger på og vaccineres og chippes smiley så kan jeg sagtens se det fornuftige i det...



Kommentér på:
Mobilklinikken "dyrlæge"

Annonce