{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Hvad lægger i mest vægt på ? :) {{forumTopicSubject}}

Hvad lægger i mest vægt på når i skal købe en kat fra et opdræt. ? smiley

Hvad ville i kigge efter under et besøg ?
Har i nogle bestemte krav ?
Hvad ligger i mest vægt på ?

Jeg er bare nysgerrige på hvad folk går op i ved køb af en killing smiley

I får lige et billed af min dreng med smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad lægger i mest vægt på ? :)
  • #1   12. nov 2017 At man kan se forholdene for kattene, dvs at du må se alle kattene - ikke kun killinger og mor kat. At du føler dig velkommen og at der ikke er beskidt.

    Da jeg købte mine to foregik det over nettet - det var umådelig svært at vide om det de sagde var rigtigt, men med f.eks Akio, der fik jeg videoer hver uge og kunne spørge og få svar på alt fra opdrætter. Hun holdt mig opdateret.

    I min søgen fik jeg set på mange, mange killinger. Med nogle af videoerne var det tydeligt at det ikke skulle være den kat - Den ene jeg så krøb sammen og virkede virkelig utilpas ved tingene. Og så var der en hvor de legede med hænder, det var lige lovlig voldsomt.
    Jeg formåede da også at få fedtet mig ind i en trist situation hvor alt gik godt, lige indtil katten blev syg - viste sig at hun åbenbart havde valgt at han skulle have sin anden vaccination + rabies på samme tid og så ikke rigtig havde fulgt op på hans tilstand. Jeg følte mig ikke særlig tryg og imødekommet med opdrætter. Det blev til en meget følelsesladet og grim situation hvor jeg måtte få mine penge tilbage fra PayPal. De var til gengæld rigtig søde og forstående.

    Hvis jeg skulle gøre det om igen så ville jeg nok have valgt fra et sted i DK hvor jeg kunne møde kattene lidt mere smiley Selvom min Akio er det mest fantastiske væsen jeg nogensinde har mødt.
    Og min Luna var jeg rigtig utilfreds med i starten, da hun kom med Giardia (og jeg så desværre forværrede min depression) men et år efter er hun virkelig ved at åbne sig og hun udvikler sig hver dag.

    Det vigtigste er for mig at man føler sig tryg når man snakker med opdrætter og føler man kan spørge om alt.


  • #2   12. nov 2017 Mange tak for svar smiley lyder som en træls måde at ''lære'' hvad man skal gå efter på smiley men ja uanset hvad kommer man jo til at elske de små væsner og dejligt der er fremgang oven på den hårde situation smiley smiley

Kommentér på:
Hvad lægger i mest vægt på ? :)

Annonce