Hjælp til killing!!! :'( {{forumTopicSubject}}
Jeg har haft oprettet et emne før om Kitsu, der ikke ville spise. Det vil han stadig ikke.
Vi har tjekket om han evt. skulle have hul i ganen, men det tror vi ikke. Vi har netop prøvet at håndfodre ham med en blanding der ses her på siden http://www.felina.dk/page.asp?id=70
Vi fodrer ham via en fnugfri vatpind som vi dypper ned i mælkemassen og han snupper dn så i munden. Så tager vi et sugerør og lader langsomt nogle dråber glide ned i hans mund.
Jeg tror ikke han overlever. Han er meget, meget svag, og det gør sindsygt ondt. Jeg har bare grædt og grædt hele dagen. Vi har besluttet at blive ved med at fodre ham og se om han kommer til kræfter. Hvis det lykkedes vil vi prøve at få ham til, at drikke fra dievorterne. Men chancerne er pt. minimale.
Er der nogen der har gode råd omkring håndfodring? Og er der nogen der har erfaringer med denne mælkeblanding? Jeg tør ikke fodre ham med pulvermælkeerstatningen, da han er så nyfødt. Han blev jo født i går.
Mvh. Malene
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Lægger dit nødråb ind på katte-forum osse.
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
hvor i landet kommer du fra???
Måske en opdrætter i nærheden af dig kan komme over og hjælpe dig med den bette dreng.....
krydser fingre for det bette pus..
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 9 Svar: 148
Hvis killingen er meget svag, og ikke har suttereflekser? vil jeg anbefale dig at ringe til dyrlægen og få lagt en sonde, som i giver ham igennem til han e rkommet til kræfter;0) (eller en opdrætter i nærheden kan ligge sonden)
mvh katja
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 5 Emner: 24 Svar: 79
okt 2006
Svage killinger kan ikke rigtigt "hænge i patten" men hvis han lige fik et lille hjælpende spark, kan han måske få kræfter nok til at kunne spise lidt mere ....
dec 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Katte: 5 Emner: 24 Svar: 79
Mange tak for jeres henvendelser - håber stadig der kommer fere!!!!
Han situation er stadig kritisk, men efter at have hældt lidt dråber af den overstående blanding i ham, har han faktisk haft kræfter til at die en lille smule!!
Hvis I har nogle råd så kom med dem stadig! Han er ikke reddet endnu!!
okt 2006
Jeg håber og krydser fingre for at han kommer sig
mar 2006
Følger: 31 Følgere: 29 Katte: 4 Emner: 48 Svar: 311
jun 2006
Følger: 18 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 117 Svar: 1.282
okt 2005
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 5 Emner: 146 Svar: 3.220
Hjælp til killing!!! :'(