Opflaskning Opflaskning
Mine Maine Coon pige fik for 16 dage 3 små killinger, desværre døde den ene 2 dage efter og den anden 4 dage efter hun mistede så desværre int for den sidste killing, som min man og jeg har fodret op - pyhhh det er hårdt arbejde når man har et job samtidig.
Den lille er nu 16 dage og vejer 200 g - han var meget lille da han blev født og var nede at veje 80 g da han var 5 dage gammel.
Pt får han 5-6 ml mælkeerstatning hver 3 time døgnet rundt. Moderen blev heldigvis int i ham igen så hun vasker ham og putter med ham - men hendes mælk holdt op med at løbe efter de andre killinger døde.
Det jeg er int i at vide er om han skal have mere og spise? Tror han kunne spise til han sprækker
Det skal lige siges at han virker til at stortrives.
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
okt 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 11
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 362
De er i dag 19 dage gamle og udvikler sig ved at blive suppleret 4 gange dagligt.
De tager selv mellem 7 og 12 ml pr gang og siger selv fra når de ikke kan rumme mere. Så længe han selv tager skal han nok selv sige stop når han ikke kan indeholde mere.
Held og lykke med det, jeg føler med jer da jeg selv arbejder og passer killinger m flaske osv (jeg har så 5 der skal have)
Opflaskning