747 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

har solgt mine killinger har solgt mine killinger

jubbiii.. jeg har gjordt det umulige.... vi havde 5 killinger áf racen alm. huskat somvi gav væk... men i løbet af de´n sidste uge er jeg kommet af med 4 ud af 5 killinger... jeg er bare så glad... den blev hentet i dag og i morgen blir de 3 andre så hentet..... i starten var jeg optemistik men som tiden gik og jeg ingen henvendelser fik på dem blev jeg mere og mere nedtrykt... så det er bare en kæmpe sejer at vi kun mangler 1 killing og komme af med... ville lige dele min glæde med jer....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  har solgt mine killinger
  • #1   9. sep 2007 Stort tillykke... Det kan være rimelig svært og komme af med dem engang imellem

• #2   9. sep 2007 Har du prøvet at lave en indbydende salgsannonce?

Min moster havde et kuld killinger hun skulle af med, og jeg tog ud og fik taget nogle charmerende billeder hvor killingerne sad i blomsterkasserne og solen strålede på dem. Folk kørte helt fra Amager til min moster (1 time og 20 minutters kørsel) for at få fingrene i hendes ganske almindelige gråstribede og plettede katte.

Det handler om at fremstille katten som verdens lækreste lille killing, så vil alle vælge den, frem for de 700 andre annoncer på dba.dk f.eks.

• #3   9. sep 2007 hmm jeg synes ikke det er umuligt og komme af med huskatte. jeg solgte mine for 1000kr, men de er så os opvokset på kvalitets foder og har fået en vaccine og prøvet og vende dem til hund osv.

• #4   9. sep 2007 Sabrina --> Nemlig. En dejlig killing man ved er kommet godt fra start, og som koster lidt penge, sælger bedre end: "du får mig for en dåse kattemad til mor-missen".

Kommentér på:
har solgt mine killinger

Annonce