{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
502 visninger | Oprettet:

Opdrætternavn og diplomuddannelse {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley

Er der nogen her, der har gennemført diplomopdrætter uddannelsen? Er det en svær uddannelse, eller er det spiseligt når nu det er noget man faktisk interesserer sig for? Jeg agter at starte i efteråret hvor der er et modul på Sjælland.

Ydermere, hvordan fandt I frem til et godt opdrætternavn? Det er jo helt utrolig svært... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdrætternavn og diplomuddannelse
  • #1   12. jun 2019 Stamnavn kan være svært at finde på. Du skal indsende 5 forslag. En hjælp kan være stamnavnsdatabasen, hvor du kan finde de stamnavne, der allerede er i brug: http://fifeweb.org/wp/catnames/cattery.asp

  • #2   12. jun 2019 Jeg fik mit 5. valg i stamnavn. Og jeg brugte listen over stamnavne til at undgå dem, der lignede for meget de andres. smiley

  • #4   13. jun 2019 Jeg fik mit første stamnavnsvalg, da jeg søgte mit stamnavn i '16. Det var jeg ret glad for - drop idéen om at hedde noget med farver, ædelsten og noget der har med din ønskede race at gøre (kan også være man skifter race senere i livet).

    Jeg er selv i gang med diplomopdrætteruddannelsen og jeg har bestået 3 af 4 moduler i første forsøg. Man skal slå ørene ud, da ikke alt står i de (ellers gode) noter.
    Genetikken vil jeg dog anbefale man læser op på hjemmefra eller finder lidt noter frem fra biologiundervisningen. Men ellers er der gode pauser til at snakke om emnet, og det er jo også tilladt at stille spørgsmål (og så får man ofte ekstra viden).

    Held og lykke med det hele smiley


Kommentér på:
Opdrætternavn og diplomuddannelse

Annonce