{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Norsk skovkat... Killinger..? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en norsk skovkat, som jeg gerne vil have killinger med, da jeg gerne selv vil beholde en af killingerne, så jeg har to katte i alt... Spørgsmålet er så bare hvilken race 'faren' så skal være... Jeg ser selvfølgelig selv, at det også er en norsk skovkat, men hvordan er det nu det hele hænger sammen..? Kan man parre min kat med en anden race, eller skal det enten være samme race eller en alm huskat..? Er nemlig ikke ude på at lave rod i det hele, og syntes det er rigtig syndt, hvis det nu skulle gå galt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Norsk skovkat... Killinger..?
  • #2   23. apr 2008 Charlotte: Det er nemlig det den ikke er... Da jeg ikke ville have den var sterilliseret, var det svært for mig at finde en med stamtavle... Ville jo gerne have hun skulle have en enkel omgang killinger, så jeg kunne beholde en selv...

• #3   23. apr 2008 Du kan da parre hende med nøjagtigt det du vil, hvis der ik er kontrakt på andet, og du ik er opdrætter.

Sådan er det nu engang. Om andre syntes om det....hmmmm..det er en anden sag

• #4   23. apr 2008 kan se du har oprettet tråden 2 steder. skriver her hvor flest deltager. du kan parre din kat med alt der ikke har en stamtavle. vil du have langhårskillinger er du nødt til at finde en langhåret hankat. det kan være rigtigt svært at finde en hankat uden tavle som er passet med vaccinationer og som med garanti ikke har parret en uvaccineret hunkat. det er lidt af et gedemarked men med held kan du finde en hankat der er til at stå inde for.

Kommentér på:
Norsk skovkat... Killinger..?

Annonce