{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

parring der ikke lykkedes :-( {{forumTopicSubject}}

Jeg har 2 drenge, en birma han på 11 måneder og en mco dreng på 8 måneder.

i lang tid har jeg haft henholdsvis en birma og en mco pige klar, som har været i løb. Begge drenge virker interesseret i hver deres ´dame hehe (de er skilt ad self.) og begge ser ud som om de "øver sig"

altså de springer på, bider i nakkeskinnet. Men jeg får ingen drægtige piger. Nu er mit sprøgsmål, kan jeg selv gøre noget for at "fremme" situationen?

jeg ved at drengene er unge, meeeen.... 8 og 11 måneder... de burde da være ved at være der?

sådan har det været i godt 2-3 måneder nu. Men ingen røde dutter :-((

nogle gode forslag?

knus fra en killingesyg mig he he

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  parring der ikke lykkedes :-(
  • #1   26. apr 2008 ha ha ja... tålmodighed er en dyd siger man jo smiley

man begynder jo nærmest at tro at de ikke kan lave bebser... men det er nok bare in fantasi smiley

• #2   26. apr 2008 De fleste Maine Coons jeg kender, har ikke kunnet parre før de var 10-12 måneder gamle - og det er de hurtige; de lnagsomme kan være op til 18 måneder om at finde ud af det. Så at forvente, at en 8 måneder gammel MC han kan parre; det er ret urealistisk i min verden. smiley

• #3   26. apr 2008 ja det kan godt være det bare er mig der er utålmodig. smiley Jeg tror at man skal lade være med at sammenligne med andre hanner.

Min tidligere mco han lavede sit første kuld meget ung. men der er nok meget foreskel hvornår de finder ud af hvad og hvordan man bruger banditten smiley

jeg væbner mig med tålmodighed smiley

• #5   26. apr 2008 okay smiley kan være jeg skal vise dem en kattefilm om "bierne og blomsterne" smiley he he... nåh spøg til side...

ja jeg venter, og væbner mig med tålmodighed. tak for jeres svar.

god weekend smiley

• #6   26. apr 2008 haha sikke en god video smiley ja mine drenge gør alt det der, men ingen af pigerne skriger bagefter, og blir heller ikke drægtige... måske kan de ikke ramme øehmmr hehe det rigtige sted. smiley

• #7   26. apr 2008 syntes det er meget tidligt du regner med at dine drenge kan finde udaf det og tidligt at begynde .......:-)

• #10   26. apr 2008 Du er for utålmodig :0) Min hankats far var 2 år før han kunne parre med gevinst, ellers skal du regner med 12-14 mrd. for en birmahan - MCO aner jeg ikke en dyt om.

• #11   26. apr 2008 Hejsa....

min ene hankat var klar som 10 mdr. og coco min unge han er snar et år men er ikke helt kar endnu....

Men pas på med ikke at lade dem øve sig for mget...det kan munde ud i en underlivsbetændelse hvis I er uheldige...
    anna

Kommentér på:
parring der ikke lykkedes :-(

Annonce