{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

GRAVID????? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt en kat for ca en månedes tid siden og jeg tror at hun er gravid jeg ved at hun har været i løbetid lige før jeg købte hende men er ikke sikker da det er første gang at jeg har en hun kat
hendes tegn hun er blevet meget tyk her i de sidste dage og nu vader hun rundt og kan ikke rigtigt finde hvile
men jeg har lige taget transport kassen og taget låget af men kan den bruges som fødekasse??? ( der kommer foto på min side under mille)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GRAVID?????
  • #1   14. maj 2008 åh-nej.... hvor er det noget svineri at sælge en drægtig kat. den skal ikke føde nu, hvis den reelt er parret for en måned siden. hvis den er parret før kan det selvfølgelig godt være. katte kan godt gå i løb selvom de er drægtige. synes næsten en dyrlæge skal vurdere den, men hvis hun virkelig er ved at føde skal hun ikke ud af huset.
    håber der kommer nogle erfarne folk på banen.


  • #2   14. maj 2008 Ja, en transportkasse uden låg kan godt bruges som fødkasse i en håndevending.
    Jeg ville nu nok lige vende situatonen med dyrlægen, for at være sikker på om hun overhovedet er drægtig...
    Hvis hun er drægtig og føder snart, skal hun have ubegrænset killingefoder - gerne det fra dyrlægen.


  • #3   14. maj 2008 Måske kan dette link hjælpe med gode råd: http://bluewhite.dk/Tips/current.shtml

  • #4   14. maj 2008 En flyttekasse er super god, og der er plads nok c",)

  • #5   14. maj 2008 Husk ikke at bruge froté som underlag i fødekassen..
    Hunkatte er drægtige i 63-70 dage - dvs ca to måneder..


  • #6   14. maj 2008 Hej igen
    takker for svar
    jeg har lige talt med den gamle ejer og hun siger at ja hun var i løbetid da hun havde hende og hendes han kat prøvede at hoppe på men han hang oppe på ryggen af hende så det så ikke ud til at han kunne finde ud af det men hun kunne jo klart nok ikke sige om det lykkes ham når hun ikke lige var der
    og *SS* vi ved jo at der ikke skal megen tid til at det kunne lykkes 'S*


  • #7   14. maj 2008 P.S
    jeg har en tid hos dyrelægen den 2 og om det så bliver med eller uden killinger tja vi får se
    og jeg er i god kontakt med dyrelægen hvis der sker noget


  • #8   14. maj 2008 jamen så er du jo som det mindste nødt til at forberede dig på fødsel, så du er klar hvis det sker. synes godt nok at det er frækt af gamle ejer end ikke at give dig ordentligt besked, og ovenikøbet udsætte en drægtig kat for flytning
    hunkatten skal fra nu af have fri adgang til killingefoder for at forebygge mangeltilstande. skulle hun egentligt fra drægtighedens start.


Kommentér på:
GRAVID?????

Annonce