{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vaccination af killinger?
  • #2   19. maj 2008 Jeg giver ormkur ugen inden mine killinger skal vaccineres.
    Mine killinger bliver vaccineret når de er 12 & 16 uger.


  • #3   19. maj 2008 jeg henter bare en ormekur ved min dyrelæge (tager som regl ikke kattene med). Jeg går bare ind og siger at jeg skal bruge en og så får jeg den..
    Ormekur giver jeg når de er 4 og 6 uger.
    Vaccination får de nok først når de er 10 uger og så igen når de er 12.
    Jeg giver det 2 gange for at være sikker på at de virker (og efter samråd med opdrættere og dyrelæge)


  • #4   19. maj 2008 Hejsa ...vi giver ormekur omkring 5 uger...jeg kan anbefale dig ikke at bruge Milbermax til så små killinger - men der imod panakur.Vaccinen når de er fyldt 8 uger.
    anna


  • #5   19. maj 2008 Lis D

    Nu er jeg lidt rund forvirret...efter at have læst dit link vedr. vaccine...for det jeg får ud af linket er at man skal vaccinere killinger ml. 8-9 uger med mindre der er den omtalte lidelse i "katteriet" og igen efter 3-4 uger

    anna


  • #6   19. maj 2008 Min dyrelæge sagde at de skulle vacineres ved 8 -10 og 12 uger hvis man havde behov for 3 vacinationer.. Hvilket kan ske hvis man har sygdom i sit katteri.. ellers kun 2 gange og omkring 10 - 12 ugers alderen

    Jeg mener at jeg dengang fik af at man ikke kunne være sikker på at den vaccination de kunne få når de var 8 uger ville virke og at man derfor kun skulle få den hvis man ønsker at forebygge mod noget bestemt..


Kommentér på:
Vaccination af killinger?

Annonce