{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.139 visninger | Oprettet:

Min Plet ( katten ) flytter killinger {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Nu har min kat valgt og få killinger, så hun fik sig lige 5 små nusere her i mandags.
men hun flytter rundt på dem hele tiden, og et par stykker af dem hyler og skriger meget, de er også noget mindre end de sidste 3 efterhånden.
Kan man få hende til at ligge sig stille hen på en måde, og kan man hjælpe de 2 der ikke har fået så meget i halsen, med at spise på en eller anden måde.
Har simpelthen ikk nerver til at få dem aflivet eller på anden måde afskaffe dem, uha.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Plet ( katten ) flytter killinger
  • #1   29. maj 2008 hej når katten flytter rundt på sine killinger er det tegn på hun ville have fred så hvis jeg var dig så ryd den nederste hylle i skabet eller giv hende og killingerne et rum for sig selv og nu du nævner at to af killingerne er noget mindre så synes jeg du skal købe royal canin mæleerstatning og en flaske og flaske dem lidt op så de får den næring de skal have det er hårdt arbejde at flaske killinger op men desværre nødvendigt

• #2   29. maj 2008 Da min nu afdøde hunkat fik killinger for 2 år siden, flyttede hun dem også, men ikke alle mulige steder, nej nej de små skulle da op i vores seng under dynen og hun gjorde det gerne når vi sov. Måske følte hun at det var trygt og varmt derunder smiley men efter et par dage lod hun dem blive i kassen, som vi så tog ind i soveværelset.

• #4   29. maj 2008 Takker for svarene, smutter lige en tur ud og handler mælk til de små smiley

Og så får hun mit rode rum for sig selv, der er dejlig stille og roligt.

• #5   30. maj 2008 Hmm,, ja det er jo sådan lidt for sent nu,, for der står da bag på pakken, hvaor meget de skal have fra uge 1 til opaf.

Kommentér på:
Min Plet ( katten ) flytter killinger

Annonce