406 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

mælk i patterne mælk i patterne

Hej, nu bliver jeg nødt til at have hjælp igen..
Nataje er gravid, og jeg mener hun skal nedkomme i uge 29/30 efter min beregning, men kan hun være parret før jeg tror hun er?

Hendes mave er godt rund, og når hun ligger kan man se hvordan killingerne karter rundt inde i maven på hende.
Jeg tjekkede så hendes patterog der var mælk i nu.

Hvor langt tror i hun er henne /har igen

på forhånd tak for svarene

Lonni

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mælk i patterne
  • #1   5. jul 2008 min bell er os sat til uge 30. hun er meget rund, kan mærke små bobler i maven på hende men ikke de store bevæglelser endnu.

• #2   5. jul 2008 på nataja kan man mærke der lige kommer et hovede eller et ben forbi meget tydligt når man holder hende på maven

Hun gider ikk være ude så længe af gangen, og vil helst ligge på badeværelsesgulvet

• #3   8. jul 2008 hej.. Da min sky fik mælk i patterne fik hun kilingerne i løbet af kort tid.. opdagede at hun var helt fugtig om morgenen og hun havde født inden middag.. men det er nok meget forskelligt... Men held og lykke;)

• #4   8. jul 2008 Min hunkat har de samme symptomer bortset fra at hun ikke er ret stor, hun er normalt meget tynd!! men hun er sat til onsdag d 16 juli. der er hun 63 dage. så du skal nok regne med uge 29.

• #5   9. jul 2008 Puha hun er stor nu , hendes mave er simpelthen så spændt nu så man tror hun er ved at springe... hun ligger hele dagen ude på badeværelses gulvet.. håber der snart sker noget, så hun kan slippe for den kæmpe mave..

Kommentér på:
mælk i patterne

Annonce