{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tegn på graviditet
  • #1   7. jul 2008 hvis hun ikk rigtig viser tegn nu så skal du nok ikk regne med hun er drægtig..

Jeg så det via. dievorter men de var ikk så tydelige men de kom da til sidst..
    Hendes vægt stig os så det var faktisk den som gjor mig sikker - hun tog et helt kg på..
    Hun spise mere samt sov så jeg kunne tydeligt mærke hun havde en anden rytme..
    Hendes mave var os begyndt at vise omkring de dage du nævner..

• #3   7. jul 2008 Jeg opdagede først, at min var gravid for 2 uger siden, da jeg kunne mærke noget begyndende mælk. Hun fødte så i går smiley

• #4   7. jul 2008 okey SS tak for jeres svar jeg krydser fingre men ellers prøver vi bare igen smiley

• #5   7. jul 2008 svigermors kat blev bare tyk ..

• #6   7. jul 2008 Krydser fingre for at hun er go til at skjule det.. men der burde være tegn på det nu..

Min misya var meget rund 40 dage henne og havde store hævede lyserøde dievorter
    Du kan jo lure her hvis du har lyst http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5253

• #7   8. jul 2008 okey tak jamen så hun jo nok ikke med killinger desværre

• #8   8. jul 2008 Min hunkat er drægtig nu, og hun er 55 dage henne, det var først igår jeg blev helt sikker. fordi maven sparkede. jeg så paringen så jeg vidste det godt. men jeg blev alligevel i tvivl fordi hun er ikke vokset, (hun vejer kun 3 kg,) man kan ikke se på hende at hun er drægtig. men idag har maven sparket så meget og hun har vasket de intime steder meget meget omhyggeligt hele dagen, så den må være lige oppe over. hun er sat til onsdag i næste uge. jeg glæder mig helt vildt.

• #9   8. jul 2008 Christina N : Det var faktisk dejligt at se dine billeder for har selv en kat jeg ikke ved hvor langt henne hun er. Men hun ligner din. Og deres brystvorter ligner de samme;-)

• #10   8. jul 2008 Anette L
    Er glad for du kunne bruge billederne :O)

• #11   9. jul 2008 Hey..

Ja jeg var også i tvivl om min var gravid indtil jeg så Christinas billeder.. Sådan ser min også ud og jeg har ikke den fjerneste ide om hvornår hun skal føde..(total dårlig planlagt :o( )
    Men hun har ændret sin rytme til og være rigtig meget inde, hun plejer og være meget ude, og så sover hun rigitg meget... Jeg har fundet en stor kasse til hende på jobbet, men hun gider ikke væer i den, hvad gør jeg?? JEg tænker lige nu ligger hun på spisebordet, hvilket hun aldrig plejer, og jeg vil da helst ikke have hun føder der...

• #12   9. jul 2008 smid en voksdug på spisebordet og sprøjt med nogen citron så ligger hun sig ikke der...! og hvis hun endelig gør så ka du smide voksdugen ud bagefter, men jeg tvivler på at hun gør det.

• #13   9. jul 2008 linda A find en dejlig stor kasse hvor hun kan bredde sig godt og hvor der er masser af plads når føsllen er i gang du kan ikke regne med hun ikke ville være i den for når først hun kan mærke der sker noget og somme tider dagene op til finder hun et godt sted så hvis du bare stiller en stor kasse med et tæppe eller et håndklæde så hun ligger godt skal hun nok gå i den ellers ryd den nederste hylde i klædeskabet men jeg er sikker på hun går i fødekassen hvis du bare lader hende finde ud af det selv for tvinge hende op i den må du ikke *SS*

Kommentér på:
tegn på graviditet

Annonce