5.174 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Pris på kejsersnit??? Pris på kejsersnit???

Min hunkat har været til dyrelægen her kl 1 natten mellem lørdag og søndag, der er komplikationer, men fordi det er lidt svært at afgøre hvad der er bedst har vi valgt at give hende 12 timer til at klare fødslen selv, og hvis ikke så blir det kejsersnit. jeg vil bare gerne være forberedt på hva det koster.. søndagspris... !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på kejsersnit???
  • #1   13. jul 2008 Prisen kan jeg desværre ikke hjælpe dig med, da den svinger fra dyrlæge til dyrlæge, men jeg kan i hvert fald fortælle dig, at din hunkat IKKE må have presseveer i mere end højst en time uden resultat.

Så bliver hun alt for udmattet - måske også til et kejsersnit.

Held og lykke!

• #2   13. jul 2008 yeps, jeg har fået besked på at vogte over hende indtil hun har født. men dyrelægen sagde en halv time, for det tager ca 15 min at køre til dyrelægen og inden hun får gjort klar osv.. så jeg får ikke meget søvn det næste døgn... jeg er bare ked af det med prisen... det blir dyrt. men jeg må jo bare betale. men det blir de dyreste huskatte killinger jeg nogen sinde har haft!

• #3   13. jul 2008 Ja, det er bagsiden af medaljen, men så vil jeg da også krydse fingre for, at killingerne også overlever - Altså at moderkagerne ikke allerede har løsnet sig.
    Undersøgte dyrlægen, om hunkatten var åben nok til at føde?
    Er hun ikke det, må hun nemlig ikke få vé-stimulerende, da man så kan risikere en sprængning af livmoderen.

Dyrlægen er forhåbentlig også obs med hensyn til, hvilken narkose hun bruger af hensyn til killingerne.

Pøj, pøj - krydser fingre!

• #4   13. jul 2008 hun var ikke åben nok. så hun har ikke fået noget. men jeg har hørt at det skulle være pænt pebret at få kejsersnit... kan bare ikke finde pris på det nogen steder...

• #5   13. jul 2008 Min kat Bianka fik kejsersnit for 14 dage siden en lørdag...Da prisen jo variere meget kan det være svært at sammenligne. Jeg fik en regning på 4600 kr men hun fik også fjernet livmoderen med det samme.
    Men hun er alle pengene værd...Jeg tænkte ikke på pengene men på hende.

• #6   13. jul 2008 Okey tak for svarene. En sterilisation er jo ikke det samme som kejsersnit, men det lægger tæt op af, dog havde jeg regnet med et prisleje som lå lidt højere end dk kruse's. men det er heller ikke fordi det her kun skal gå op i penge, jeg ville bare gerne være forberedt på hvad det kunne koste, for det er jo ikke en udgift jeg havde regnet med.

• #7   13. jul 2008 Det forstår jeg godt for det kan være en rigtig dyr omgang....Jeg havde oså regnet med en højere regning... Håber alt godt med de små mislinger

• #8   13. jul 2008 Jeg gav knap 10.000 for et kejsersnit påskesøndag. Jeg ved egentligt ikke om dyrlægen tager mere fordi det er en helligdags-søndag, eller om det er hanbs faste søndagspris.

• #9   13. jul 2008 har lige fået et bud på 6-7000 inkl de 1200 kr for inat da vi var oppe at blive tjekket fordi hun pletblødte. det er søndags prisen. puuha

• #10   13. jul 2008 Hvordan går det med hunkatten?

• #11   13. jul 2008 vi har besluttet at vente og se tiden an. hun pletbløder en lille smule en gang imellem. og lige nu er hun ikke meget for at lægge sig. hun skal have absolut ro. men det er altså ikke rart at sidde og ikke kunne gøre noget! Sidste gang jeg skal have killinger...

• #12   13. jul 2008 Ved andre fødsler skal man da helst bevæge sig for at få gang i fødslen.
    Hvis det ender med kejsersnit, vil jeg råde dig til at få hende neutraliseret (og øremærket) samtidig.

Held og lykke!

• #13   14. jul 2008 har været til dyrelægen igen idag, der er kun 1 killing men der er hjerteslag! vi har fået besked på at vente, og jeg skal bare ligge og holde hende i poten =) Blodet som er kommet ud af hende i weekenden er ikke moderkage, men rester fra de fostre som ikke er blevet til noget. så vi venter, og går det helt galt får hun kejsersnit!

• #14   14. jul 2008 Lige et spørgsmål:
    Har din dyrlæge smådyr som speciale, eller er det en landdyrlæge?
    Så vidt jeg husker, skrev du, at det var frisk blod, og at din kat havde presseveer med mellemrum, samt at dyrlægen havde sagt, at fostrene var meget store.

Så nu er det blod fra fostre, der ikke er blevet til noget ....
    Nej, Jeg sætter mig på mine hænder og skriver ikke mere.

• #15   14. jul 2008 jeg har snakket med flere dyrelæger, og de har alle sagt det samme! Killingen er stor af størrelse, men den er ikke gammel nok til at blive født! Og ja jeg synes bare du skal holde fingrene fra tastaturet! det samme må alle de andre der kun har negative kommentarer om min kats fødsel!

• #16   14. jul 2008 ved du ikke hvad dag hun er på ??

• #17   14. jul 2008 jo. nu er hun på dag 60.

Kommentér på:
Pris på kejsersnit???

Annonce