{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første løbetid hvornår?
  • #1   8. okt 2008 der kommer lidt an på race, årstid osv.

Mine piger går som regel i løb fra 10-13 mdr. alderen. Har f.eks. en pige nu, som snart bliver 10 mdr. Men regner lidt med hun nok først går i løb når vi er kommet over vinterperioden, pga. vi går den kolde tid i møde nu. Men det er selvfølgelig aldrig til at sige.

• #2   8. okt 2008 Det er en blanding, der er lidt maine coon i hende. Hun er fra april af. Grunden til jeg spørger er, at hankatten er begyndt at virke interesseret i hende, og de er selvfølgelig alt alt for tidligt for hende med killinger.

• #3   8. okt 2008 ja, det er tidligt. Hva vil du gøre hvis hun går i løbetid, så kan du jo ikke holde dem fra hinanden hvis de går sammen.
    Skal du bruge din hankat til at parre hende med? Ellers er det en god idé at få ham kastereret.
    Du kan forvente en løbetid fra 7-8 mdr til 12-14 mdr vil jeg tro. Men du må ikke hænge mig op på noget. Det er som sagt svært at sige, alt afhængig af størrelse, race, udvikling osv.

• #5   9. okt 2008 Jeg ved ikke om Jasmin skal have killinger med hankatten engang, men det skal min anden kat. Så kuglerne beholder han :o) Jeg ringede og tog en snak med dyrlægen, og Jasmin har nu fået p-piller for en sikkerhedsskyld.

• #6   9. okt 2008 så få Jasmin neutralliseret, det er langt sundere end at proppe katten med p-piller

Kommentér på:
Første løbetid hvornår?

Annonce