{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Killinger igen!? Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Min hunkat Mille fik for 14 uger siden et kuld killinger på 5, hvoraf de 3 overlevede.
Hun begyndte på p-piller for 6 uger siden, og hun er normalt indekat, men har det med selv at åbne vinduerne, så hun er smuttet for os et par gange. Hun er nu begyndt at bule utrolig meget, hendes dievorter er ikke store, og heller ikke rigtig lyserøde, men det var de heller ikke sidste gang.

Vær sød at fortælle mig at hun godt kan være falsk drægtig? smiley
Ville så nødigt at hun skal have killinger igen, så kort tid efter, er bange for hun ikke kan holde til det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killinger igen!? Hjælp!
  • #1   26. okt 2008 Hun kunne meget sikkert godt være drægtig igen.. men hvis det er og du ikk ønsker flere killinger så få hende stalisret nu for så vil dyrlægen fjerne fosterne under indgrebet..

• #2   27. okt 2008 Synes også du skulle taget at neutralisere hende !

Der er skam katte nok i verden smiley

• #3   27. okt 2008 Det er bestemt ikke utænkeligt, at din hunkat er drægtig igen... Ulempen ved p-piller (ud over, at de kan være kræftfremkaldende m.m.) er jo, at sådan en pille kan kastes op igen, eller hunkatten kan spytte den ud, uden man opdager det. smiley

Så hvis du ikke vil have, din kat skal have flere killinger (og jeg er 100% enig i, at det vil være synd at belaste hende med et nyt kuld allerede), synes jeg helt klart, du skal få hende steriliseret. smiley

• #4   27. okt 2008 Der er kun én ting at gøre, og det er som de andre nævner, at få katten neutraliseret. Nu!

Kommentér på:
Killinger igen!? Hjælp!

Annonce