{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

Strint {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.
Jeg har en hunkat, en kastrat og en ny hankat på ca. 6 måneder. Vi har planer om at Sofus (hankatten) skal være far til et kuld killinger og derefter kastreres. Nu er mit spørgsmål om nogen ved om han vil blive ved med at strinte efter kastration når han eventuelt er begyndt på det. Hvad med dominans med ham og min kastrat? vil de mon blive totalt uvenner når han bliver kønsmoden.
Han er endnu ikke begyndt på at strinte men det kan vi jo nok snart forvente..
Jeg har aldrig før haft en "rigtig" hankat derfor mine måske kringlede spørgsmål..
Er der mon nogle som har forstand på dette?
Påforhånd tak...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Strint
  • #1   23. nov 2008 de holder ikke altid op med at strinte med det samme efter en kastration. Der kan vist gå et par måneder men så plejer det at stoppe.. Men tit synes jeg ikke strinten er det værste ved fertile hankatte.. nogle kalder meget på damer.. og ja nogle strinter i 1,5 m højde hvilket også er træls,men det jeg synes er værst er at jeg synes de stresser meget..

ps. Jeg ved godt du ikke spørger om det, jeg ville bare gerne skrive det. For man bliver også hutigt træt af en fertil kat, hvis man ikke ved hvad man går ind til

• #2   23. nov 2008 det med dominans er svært at sig, men det bliver nok ikke slemt når du har haft den fertile han fra lille

• #4   23. nov 2008 Hej Line.

Tak for dine svar.
    Jeg overvejer stadig smiley

• #5   24. nov 2008 Hej Felis..
    Hold da op det lyder slet ikke særlig rart med sådan en fertil fyr rendende rundt.
    Har du selv prøvet det siden du ved så meget om det? (spørger bare af nysgerrighed)
    Jeg tror det ender med at vi finder en anden hankat som kan parre min hunkat. Hvad angår hvorfor vi vil have killinger så er det fordi vores Mille ( min hunkat) har fået mange forespørgelser om hun ikke skal have killinger så der er flere som er intereserede i at få en af dem. Så var det at vi købte Sofus , men det lyder ikke som om det bliver ham som skal være far..
    tak for svaret.

• #6   24. nov 2008 Nogen kastrat hanner holder ikke op med at strinte hvis de bliver i deres eget miljø. Jeg har god aerfaring med at give dem et nyt hjem

• #7   24. nov 2008 Hej Rama.
    Nu er det jo bare ikke sådan at han skal i et nyt hjem.. Vi vil gerne beholde den søde , kælne kat vi nu engang har åbnet vores hjerter for..
    Hilsen Dorthe

• #8   24. nov 2008 Det forstår jeg godt - der kan så være andre forhold, mere end vedvarende strint, der gør at man blver nødt til at ændre opfattelse af om katten kan blive boende i sit oprindelige hjem.

• #9   24. nov 2008 Mange fertile hanner stopper ikke med deres uvane selvom de bliver kastreret. Nogle gør det med det samme, andre efter måneder, nogle først ved skift af hjem og nogle vil gøre det resten af deres liv.

• #10   24. nov 2008 jeg er selv den stolte ejer af en fertil hankat, men det har da sine omkostninger, bla rigtig meget rengøring og så kalder han på damer (meget højt) men han er en dejlig kat og han enes fint med mine andre katte, både kasterater og fetil hun kat, han prøver lidt at tage magt, men har ikke fået den endnu, hos os er det den ældste kastrat der bestemmer. Men han strinter kun i sit eget værelse(hvor han sover om natten) Men jeg ved jo godt at han kan blive volsom overfor de andre eller strinte over det hele og hvis det kommer må han af med manddommen. Men tror at hvis man kun vil have et kuld, så er det en stor chance at tage, pga strinteriet der kan fortsætte(selvfølgelig lugter det ikke på samme måde) og hvis han løber ude, så kan han blive far til rigtig mange killinger, som der ikke er recourcer til.

Kommentér på:
Strint

Annonce