Strint {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.
Jeg har en hunkat, en kastrat og en ny hankat på ca. 6 måneder. Vi har planer om at Sofus (hankatten) skal være far til et kuld killinger og derefter kastreres. Nu er mit spørgsmål om nogen ved om han vil blive ved med at strinte efter kastration når han eventuelt er begyndt på det. Hvad med dominans med ham og min kastrat? vil de mon blive totalt uvenner når han bliver kønsmoden.
Han er endnu ikke begyndt på at strinte men det kan vi jo nok snart forvente..
Jeg har aldrig før haft en "rigtig" hankat derfor mine måske kringlede spørgsmål..
Er der mon nogle som har forstand på dette?
Påforhånd tak...
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 431
ps. Jeg ved godt du ikke spørger om det, jeg ville bare gerne skrive det. For man bliver også hutigt træt af en fertil kat, hvis man ikke ved hvad man går ind til
aug 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 4 Svar: 431
feb 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 5 Emner: 16 Svar: 42
Tak for dine svar.
Jeg overvejer stadig
feb 2008
Hold da op det lyder slet ikke særlig rart med sådan en fertil fyr rendende rundt.
Har du selv prøvet det siden du ved så meget om det? (spørger bare af nysgerrighed)
Jeg tror det ender med at vi finder en anden hankat som kan parre min hunkat. Hvad angår hvorfor vi vil have killinger så er det fordi vores Mille ( min hunkat) har fået mange forespørgelser om hun ikke skal have killinger så der er flere som er intereserede i at få en af dem. Så var det at vi købte Sofus , men det lyder ikke som om det bliver ham som skal være far..
tak for svaret.
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
feb 2008
Nu er det jo bare ikke sådan at han skal i et nyt hjem.. Vi vil gerne beholde den søde , kælne kat vi nu engang har åbnet vores hjerter for..
Hilsen Dorthe
nov 2008
Følger: 53 Følgere: 67 Katte: 2 Emner: 180 Svar: 8.015
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 178
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
Strint