{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
295 visninger | Oprettet:

Strinter og er i løb???? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige oprettet et indlæg, min kat tisser i huset.

Hun er i løb, og hun småstrinter over hele huset, hun har gjordt det 5 gange her til aften, efter hvad vi har obserververet, men hun har sikkert gjordt det andre steder...

Er der nogle der har haft lignende problem ???... Jeg har fået af vide at jeg skulle lade hende sterilicere, og det har jeg også tænkt mig, men hvad med indtil da......

Jeg vil formode at hun er i løb.. Hun ligge rog gør sig til overfor Buster på gulvet, og hun kalder meget, og vil faktisk gerne ud. Hun flytter halen til siden, når man nusser hende på rumpen ved halen...

Nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det, så hun ikke ødelægger hele huset med strint....???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Strinter og er i løb????
  • #1   17. jan 2007 Hvis hun ikke skal bruges til avl,så få hende steriliseret
    hurtigst muligt.
    Ellers vil problemet vokse for hver løbetid og både du og
    katten vil blive helt kulret...:-)

• #2   17. jan 2007 Hanne - jamen vil det være sikkert at hun stopper med det..... ?? Vores hankat, Buster, han er kastereret, men han ligger sig da op på Jasser og laver 'bevægelser'... Og er en del dominerende.. Ikke sååmeget som før han blev kastereret....

Og nej, de skal overhovedet ikke bruges som avl..... Men jo, det bliver nok til sterrilation, for det er da godt nok irriterende... Men hvis der var en pakkeløsning lige her og nu...

• #3   17. jan 2007 og hun har fået en p-pille her til aften, for at se om det hjælper...... Men jeg tror at jeg ringer til dyrlægen i morgen....

• #4   17. jan 2007 Det er meget meget svært at stoppe en løbetid og kræver
    "en håndfuld p-piller",så det kan ikke anbefales.
    Og efter al sandsynlighed stopper problemerne med samtidig med at hun bliver steriliseret.
    Så jo før,jo bedre.
    At Buster "fører sig frem" og laver bevægelser,kan skyldes at han er kastreret lige sent nok,dvs efter at han blev kønsmoden.

• #5   17. jan 2007 Lige en ting mere...
    Husk for guds skyld at holde hende indedøre,indtil hun
    skal til dyrlægen,ellers bliver hun helt sikkert parret !!

• #6   17. jan 2007 Da vi lige fik dem, var de meget ude, men nu har de været inde i nogle måneder... Jeg svæver stadig med om de skal være ude/indekatte, eller kun indekatte. Så så længe jeg kan holde dem inde viljeg gøre det...

Og da Buster blev kastereret, da han blev for dominerende, fik jeg nogle p-piller af dyrlægen, men kun lige til nogle uger, til hun skulle sterilliceres, og hunhar så fået en her til aften...

Men både gemalen og jeg er enige om at hun skal stereliceres, så jeg ringer til dr. dyr i denne uge og må få en tid...

Jeg vil gå i seng nu, skal tidigt op i morgen, men mange tak for rådene...

Sov godt.

• #7   17. jan 2007 Held og lykke med det,husk at få hende øremærket med det samme,når hun nu alligevel skal i narkose smiley

• #8   17. jan 2007 hvis du vil stoppe en løb, skal du give p-piller 5 dage i træk, ellers holder du hende bare i løb;0)
    Og ja hør om dyrlægen ikke snart har tid, det er det bedste for hende, der er ingen grund til hun skal udsættes for det stress, når hun ikke skal bruges.

• #9   18. jan 2007 Hanne - Begge misserne er øretatooveret og er vaccineret.... smiley

Og det med at de kan få underlivsbetændelse hvis de får p-pillerm kan du ikke uddybe det, MB ??

Katja - Hvad er det for noget med at jeg kan give hende p-piller i fem dage og derved stoppe hendes løbetid...???

Hun har tisset herhjemme da jeg kom hjem, og også mens jeg har været hjemme... smiley

• #10   18. jan 2007 Hanne - Begge misserne er øretatooveret og er vaccineret.... smiley

Og det med at de kan få underlivsbetændelse hvis de får p-pillerm kan du ikke uddybe det, MB ??

Katja - Hvad er det for noget med at jeg kan give hende p-piller i fem dage og derved stoppe hendes løbetid...???

Hun har tisset herhjemme da jeg kom hjem, og også mens jeg har været hjemme... smiley

Kommentér på:
Strinter og er i løb????

Annonce