703 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

strinter strinter

Hvad kan der være galt med min Bailey? Han er to år, kastreret og lige pludselig begyndt at strinte?
Det er 2. Gang det sker! Og så på MIG! Første gang var det mens vi havde gæster, op af en stol, hvor en af gæsterne sad på! For ca en måned siden.
Denne gang sidder jeg og spiller wii med min søn, hvor der så bliver varmt op af min side! Jeg ser så at han står og presser ballerne sammen og det står bare ud af ham!
Begge gange er der kommet virkelig meget!
Og efter hvad jeg lige kan læse kommer der kun lidt tis, hvis det skulle være urinvejs problemer?
Han blev kastreret inden han blev kønsmoden.
nogle der ved hvad denne ændret adfærd kan betyde/ skyldes?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  strinter
  • #1   2. sep 2016 min første hankat gjorde det altid - han blev 13. i følge både dyrlæger mm så var det fordi han var mega meget dominerende.
    han strintede tilmed på vi andre. min mor fik da tilmed en tur på ryggen. han gjorde det tit når jeg sad og så tv

pt har jeg to, micky og mio.
    mio er siam og desværre blev han ordnet for sent - han var 8 mdr da jeg købte ham, og fik ham ordet 2-3 uger efter

micky er ordnet som killing, men har gjort det i mange år. dog er han holdt op i det eneste år.

jeg ville nok lige få ham tjekket. bare for at være på den sikre side.
    og ellers kan man prøve zylekene

• #2   2. sep 2016 Ja tænker også om det måske er for at vise at det er ham der bestemmer? Han er et år ældre end de to andre jeg har.
    Men ja tror også han skal tjekkes for en sikkerheds skyld

Kommentér på:
strinter

Annonce