{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
672 visninger | Oprettet:

P-Piller. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Vi for på søndag en hunkat hjem på 2 år, hun har før haft 1 kuld killinger og er feril (Staves?)

Vi har overvejet at få et kuld killingere på hende på længere sigt, men så ville det først blive om et års tid.
(I slutningen af 2009)
Og hvis vi syntes at hun egner sig, da vi jo ikke kender hende endu..

Ville det være synd at give hende p-piller indtil der?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P-Piller.
  • #1   12. jan 2009 P-piller er gode hvis man både har en fertil hankat og en /flere fertile hunkatte....hvis hun går alene eller sammen med en kastrat, så ville jeg ikke bruge p-piller, da de er kræftfremkaldende.

  • #2   12. jan 2009 Hun kommer til at gå sammen med feril hankat, vi for ham hjem som killing her d. 30 Jan.

    Hvad anbefaler du/i så?


  • #3   12. jan 2009 vent et par måneder med at starte med p-piller....hannnen kan ikke lave børn før han er 6 måneder...

    Når du så starter op med p-piller, så skal det gøres imellem løb....ikke stoppe p-piller i en hunkat i løb, du kan risikere en bragende underlivsbetændelse, så du kan blive nødt til at sterilisere hunkatten...


  • #4   12. jan 2009 jeg ville aldrig sætte en hunkat på p-piller i så lang tid. Det er heller ikke smart at lade hende gå i løb utallige gange i et år. Jeg ville mene det er for lang tid at lade hende gå, uden at blive parret. Hvornår havde hun sidst killinger??

  • #6   12. jan 2009 jeg er meget heldig. min hunkat har fået 4 piller (4 uger) efter sit første kuld. Hun holdte uden en eneste løbetid i 7 mdr. oveni købet MIDT om sommeren.'

    Hun har killinger nu igen, og de er 12 uger gamle. Jeg giver hende p-pille fra idag, og igen i 4 uger (4 piller ialt), så må vi se hvor længe hun holder denne gang.


  • #7   12. jan 2009 jeg synes 6 mdr fast på p-piller er lang tid. men det er bedre end at gå i løb konstant. 1 år det er for meget.

  • #9   12. jan 2009 Jeg tror det er meget forskelligt.....det kommer meget an på hunkattens kondition efter et kuld, hvornår hun er fit for fight igen....

    Dahlia som pt har 10 uger gamle killinger, ser faktisk ski** godt ud.....og hun "må" godt iflg. FD's regler.....men jeg vælger nu at vente til engang til sidst på sommeren, med at tage hende af pillen


Kommentér på:
P-Piller.

Annonce