{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

P-piller {{forumTopicSubject}}

Hej katteejere.

Jeg har en kat på 5 måneder nu, og hun skal til at lære og være udenfor, men hun skal jo selvfølgelig først på p-piller. Mit spørgsmål er bare, om man bare ringer til dyrlægen og siger man skal have nogen p-piller, eller skal den først til tjek hos dyrlægen for at kunne få p-piller? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  P-piller
  • #2   9. sep 2013 Nu er p.piller en meget usikker løsning ... samt de giver katten kræft !!

    P.piller er en meget dyre løsning end at neutralisere katten.

    P.piller er på recept og dyrlægen skal undersøge katten først.

    Når di kat skal til at lukkes ud så er det også vigtigt at den bliver øre/chipmærket og det passer fint med at det bliver gjort når katten er i narkose når den bliver neutraliseret smiley


  • #3   9. sep 2013 Hej Sofie.
    Jeg synes at du skal få hende neutraliseret. P-piller til en udekat er ALT for usikker og har på sigt mange uheldige bivirkninger. Hun kan endda sagtens blive drægtig på trods af pillerne.

    proceduren ved P-piller er et besøg hos dyrlægen, som undersøger katten. P-piller må i øvrigt IKKE gives til en hunkat der ikke har haft første løbetid.


  • #5   9. sep 2013 Er meget sikker på at du kan ringe til dyrlægen, det gjorde vi:)
    Hvis du ikke kan få katten til at sluge den, så kan du knuse den mellem to skeer og blande i noget kattemad på dåse:)


  • #7   9. sep 2013 1000 tak for alle svarene. Jeg fornemmer at det best for katten hvis den bliver steriliseret, for det tror jeg at jeg gør i stedet smiley

  • #10   9. sep 2013 Jeg syntes det er rigtig fornuftigt af dig at vælge at få katten steriliseret i stedet for at bruge p-piller, det er 100 gange sundere for katten og giver en meget mere harmonisk kat, p-piller kan gøre hunkatte til nogle rigtig sure mokker, og der er en masse følgesygdomme der er stor risiko for at hunkatten får ved langvarig brug af p-piller..

    Samtidig med at du får hende fixet så få hende også øremærket eller chippet hvis hun ikke er det, for så er det lettere at efterlyse hende hvis hun en dag skulle blive væk, og det er nemmere af finde dig som ejer hvis nogen skulle finde hende..


Kommentér på:
P-piller

Annonce