{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Pare blod {{forumTopicSubject}}

Hej
Min kat har været i løbe tid og blevet parret for et par dage siden, jeg har her til aften opdaget blod på mit gulv der lignede en lille slim klat.

Kan det skyldes hun er blevet paret ?

Og skal jeg være bekymret og tage hende til lægen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pare blod
  • #1   15. jun Det har jeg aldrig oplevet ved mine. Hvorfor fik du hende parret?

  • #2   15. jun Hvis der er blod involveret, så tag til Dyrlægen. Altid tag til dyrlægen!

  • #3   15. jun Hun har været i løbe tid, mens jeg var på arbejde har hun af en eller anden måde åbnede mit vindue, troet ikke hun var så klog men, det var hun åbenbart.. hun var væk i er par dage kom hjem og var stoppet med at miave og søge min opmærksomhed, så tænker næsten hun er blevet parret.

    Dyrlægen sagde at det ikke var noget at være bekymret for lidt plet blødning efter parring er ikke noget og være bekymret for, men hvis det forsætter skal jeg ringe ind, men umildebart mente hun ikke det var noget det var værd at tjekke op på med mindre det ikke blev værere.

    Nu skal hun lige have ro inden jeg for bestilt en tid til at få hende steriliseret.


  • #4   15. jun Hun er ikke nødvendigvis blevet parret, men det er helt sikkert smart nok at få hende steriliseret alligevel, så hun ikke stikker af en anden gang.

    Min veninde havde en kat, der hoppede ud fra noget, der svarer til 1,5 sal, mens hun var i løbetid. Hun var heldigvis ikke drægtig. En ren indekat kan blive så stresset over pludselig at befinde sig på egen pote, at løbetiden stopper.

    Men det vil helt sikkert ske igen, at hun stikker af, hvis du ikke gør noget nu.


Kommentér på:
Pare blod

Annonce