30. okt 2008 Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
aggresiv mor mis {{forumTopicSubject}}
min jasmin har killinger der er 4 uger nu, killingerne har det godt og ser ud til at trives, MEN jasmin er meget aggresiv over for vores hankat, angriber ham og fik ham jagtet helt ud af haven i dag, han kommer normalt aldrig ud, så det var et held vi fik ham hjem igen, men i dag har hun også angrebet en veninde til vores datter på 8 år, og var ved at springe på en lille pige der var på besøg... Ved ikke hvad jeg skal stille op ?? vi kan jo ikke stole på hende og vi kan ikke ha nogle børn på besøg hvis hun er sådan. Det skal siges hun er på badevælelset med de små, har selv flyttet dem derud, og da vi kun har det ene toilet er vi jo nød til at gå derud. Skal jeg flytte dem et sted hen hvor der er fuldstændig ro ? ville jo gerne at vi kunne være om killingerne og de var en del af hus med børn andre dyr osv, men det her holder jo ikke, er dybt ulykkelig over vores situation
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Dertil kommer, at hun sikkert nok er stresset ved at bo på badeværelset med dem. Der er jo sådant et sted jævnlig trafik.
Jeg ville flytte hende til et roligere sted, så hun kan falde til ro, i hvert fald til killingerne er ældre. Måske jeres soveværelse, men lad døren stå åben, så hun selv kan gå frit ud og ind.
Vær også obs på, at en hunkat instinktivt søger langt væk fra sine killinger, når hun skal på bakke, så har hun haft sin bakke på badeværelset, kan det have været med til at stresse hende.
sep 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 145
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.739
Angel tålte derefter ikke synet af Mandy i lang tid - hun skulle splittes til atomer, mente Angel.
Pludselig en dag var det overstået, og alt var igen fryd og gammen mellem dem!
Hankatte ved nu godt, at morkatte kan være nogle utilregnelige furier, og de lærer hurtigt at holde sig uden for farezonen.
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 36 Katte: 9 Emner: 19 Svar: 474
aggresiv mor mis