{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

aggresiv mor mis {{forumTopicSubject}}

min jasmin har killinger der er 4 uger nu, killingerne har det godt og ser ud til at trives, MEN jasmin er meget aggresiv over for vores hankat, angriber ham og fik ham jagtet helt ud af haven i dag, han kommer normalt aldrig ud, så det var et held vi fik ham hjem igen, men i dag har hun også angrebet en veninde til vores datter på 8 år, og var ved at springe på en lille pige der var på besøg... Ved ikke hvad jeg skal stille op ?? vi kan jo ikke stole på hende og vi kan ikke ha nogle børn på besøg hvis hun er sådan. Det skal siges hun er på badevælelset med de små, har selv flyttet dem derud, og da vi kun har det ene toilet er vi jo nød til at gå derud. Skal jeg flytte dem et sted hen hvor der er fuldstændig ro ? ville jo gerne at vi kunne være om killingerne og de var en del af hus med børn andre dyr osv, men det her holder jo ikke, er dybt ulykkelig over vores situation

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aggresiv mor mis
  • #1   28. mar 2009 Hendes opførsel er nu meget normal. Hun vil beskytte sine killinger, og især mennesker, hun ikke kender og ser til daglig kan i hendes øjne udgøre en fare for dem.

Dertil kommer, at hun sikkert nok er stresset ved at bo på badeværelset med dem. Der er jo sådant et sted jævnlig trafik.

Jeg ville flytte hende til et roligere sted, så hun kan falde til ro, i hvert fald til killingerne er ældre. Måske jeres soveværelse, men lad døren stå åben, så hun selv kan gå frit ud og ind.
    Vær også obs på, at en hunkat instinktivt søger langt væk fra sine killinger, når hun skal på bakke, så har hun haft sin bakke på badeværelset, kan det have været med til at stresse hende.

• #2   28. mar 2009 helt enig med mega

• #3   28. mar 2009 synes det lyder som et godt forslag, men hvad gør jeg så med han katten ? så er jeg nød til at lukke ham væk fra de andre ??

• #4   28. mar 2009 det vil egenlig sige at det er normalt når hun gerne vil have os i nærheden, men ikke gæster selvom hun har set dem før ?? måske forventer man også at de kan tacle mere end de kan

• #5   28. mar 2009 Min hunkat gik osåamok på min hankatbda hun havde killing... Og hun havde sin killing under vores sovesofa ovenpå, og max vidste at der sku han ikke gå op (medmindre han villle ha klø) Så har du ikke et meget aflukket sted hvor hankatten måske ikke nødvendigvis behøver at komme?

• #7   28. mar 2009 Jeg glemmer aldrig, da jeg kom til at træde en af Angels killinger på halen. Der skete ikke noget (heldigvis), men killingen skreg op, hvorpå Angel fór i hovedet på min blide, lille hund Mandy, som lå med ryggen til og snorksov i nærheden.

Angel tålte derefter ikke synet af Mandy i lang tid - hun skulle splittes til atomer, mente Angel.

Pludselig en dag var det overstået, og alt var igen fryd og gammen mellem dem!

Hankatte ved nu godt, at morkatte kan være nogle utilregnelige furier, og de lærer hurtigt at holde sig uden for farezonen.

• #8   29. mar 2009 Jeg er så heldig at min misse mor finder sig i ALT... Da hun lå og fødte havde hun tilskuer på både mig,min mor og min tante plus et par hunde og de andre katte.. Det tog hun i stiv pote.. og vores store hankat har sågar fået lov at ligge sammen med dem dagen efter de kom til verden..

Kommentér på:
aggresiv mor mis

Annonce