{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

Hjælp - Han hvæser af killingerne. {{forumTopicSubject}}

hvad gør man vis han katten i huset ikke kan lig værken mor missen eller killingerne efter hun har født. prøved at presentere ham for dem men han væste helt vild og jeg kunne næsten ikke holde ham og da min lille var en tur ude i køkknen sprang han på hin og væste af hin hvad gør jeg???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - Han hvæser af killingerne.
  • #1   18. apr 2009 jamen killinger udsender en duft som skal holde fjender væk, altså fortæller den ham, at de killinger er farlige, og mormis kan måske finde på at angribe ham hvis han nærmer sig dem.

    Du skal helt selv lade ham vænne sig til at de er der, og lade både mormis og hankat styre hvorvidt de vil være i samme rum. Ganske enkelt, bare lade dem være.

    HVIS han kommer ind i rummet hvor killingerne er, så snak til ham uden at røre ham eller holde ham, men bare snak beroligende, så du fortæller ham at han ikke skal være så skræmt. Du skal se når killingerne begynder at ligne rigtige katte, så er de ikke nær så "farlige" mere smiley hehe..... Men lad det gå i hans eget tempo.

    Det er ellers ret sjovt at se, de små skrøbelige væsner som ligger helt hjælpeløse inde i fødekassen, de kan være SÅÅÅÅÅÅ farlige i hans øjne. Hehe.....

    Ude i naturen giver det jo mening, de er så hjælpeløse og er klart det perfekte bytte for et rovdyr.


  • #2   18. apr 2009 ja det gir god mening. men ved ikke om jeg tør at la ham komme ind til dem har hørt tit at han katte slår killinger ihjel og min pige kat er ikke så stor som han er og han kan nemt klare hin ved ikke om jeg skal vente til de bliver lidt støre før han møder dem igen
    ???????????????????


  • #3   18. apr 2009 se tiden an. tror ikke han gør dem noget. prøv at se. lad døren stå åben mens du observerer. han nærmer sig sikkert ikke engang. er han kastreret??

    jeg tror ikke han vil slå dem ihjel. tror bare han beskytter sig selv.


  • #4   18. apr 2009 ja han er kastrereret.

  • #5   18. apr 2009 du skal ikke være bange for han gør dem noget, og når han er ksatereret har han ikke samme drift, men mor missen skal nok beskytte de små, min hun kat kan nærmest holde alle vores andre katte væk, hun blir så arrig så om det så var en los der kom forbi skulle hun nok ordne den smiley men mine katte er også bange for killingerne i starten

  • #6   18. apr 2009 Vi holdt vors hunkat adskilt fra hannerne når vi ikke var hjemme den første uge til 1½ uge efter fødsel. For mor-missen gik helt amok hvis de nysgerrige hanner kom hen for at kigge i kassen ;o)
    Nu er killingen 14 dage gammel og alle får lov til at undersøge killingen nu. Missemor er helt rolig nu.


Kommentér på:
Hjælp - Han hvæser af killingerne.

Annonce