{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
986 visninger | Oprettet:

mette c
mette c
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

røde øjne {{forumTopicSubject}}

Min lille Hellig berma på 14 dage, ja jeg ved godt hun ikke er ret gammel, men hendes mor er løbet ud foran en bil og det overlevede hun ikke,
men altså Simba som min killing hedder, har næsten lige røde øjne, og nu ville jeg gerne vide om det er normalt ved en flaske killing. jeg har haft mange killinger før men har ikke se det her før.
så hvis der er nogle der ved hvad det skyldes, og hvorfor hun har fået dem, kan hun blive blind af det, så må i meget gerne skrive til mig,
MVH mette og Simba-

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  røde øjne
  • mette c
    mette c Tilmeldt:
    apr 2009

#1   25. apr 2009 der skal stå har næsten lige åbnet sine øjne, og har røde øjne.
    undskyld men det gik lige for hurtigt.

• #2   25. apr 2009 Gør mig ondt at høre det med moren... stakkels mis. smiley

Det med de røde øjne, har jeg godt nok aldrig oplevet... Jeg har nu heller aldrig flasket en killing op, undre mig bare over hvorfor de sgu blive røde begrund af det... Måske et lille ring til dyrlægen var en ide? koster jo heldigvis ikke noget at ringe til dem og høre hvad grunden kan være.

Held og lykke med den ihverflad..

• #3   25. apr 2009 På din profil skriver du at du har 2 birma killinger som du flasker fordi deres mor ikke vil vide af dem.
    Og så har du den her hvis mor er blevet kørt ned, eller hvordan?

Hilsen Dorte der er ret nysgeriig

• #4   25. apr 2009 Elisabeth:

Jeg tror nu ikke den har spist rottegift, den er jo altså kun 14 dage gammel og bliver flasket op.

• #5   25. apr 2009 Nu er det jo en birma,de er maskede og har blå øjne,så måske er det bare "genskær" af det røde i pupillen ?

• mette c
    mette c Tilmeldt:
    apr 2009

#8   26. apr 2009 ok det hjalp mig meget, jeg siger tusind tak. jeg venter og ser hvad der sker, med hende. der kommer snart billeder på min propil, så i kan se vores katte. og selvfølgelig også simba.

Kommentér på:
røde øjne

Annonce