{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
514 visninger | Oprettet:

Røde øjne! {{forumTopicSubject}}

jeg har en dejlig siamser som jo er kendt for sine smukke blå øjne, men af en eller anden dum årsag så når man tager billeder af ham lyser hans øjne meget op og bliver helt gule og vilde at se på..
Det er kun når jeg bruger blitz, men jeg bliver jo nød til at bruge det når han fx er kravlet bagerst i mit skab og ligger og jeg vil have en billede af ham der.. Er der nogen af jer der ved hvordan man undgår de lysende øjne?
*tjek Gizmo's billeder, så kan i se hvad jeg mener. smiley

mvh Rie

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Røde øjne!
  • #1   9. jun 2008 Hejsa,
    Max har også dejlige blå øjne, så jeg har samme problem. Med mit kamera fulgte der et billedredigering program, hvor en af funktionerne er at man kan fjerne røde øjne, så sådan løser jeg problemet. Kan forestille mig at se fleste billedredigering programmer har den funktion! smiley

Mvh. Signe

• #2   9. jun 2008 Hej..

min kat har brune/gule øjne, og får også et rødt/orange skær på billederne.. Det kan undgås ved at katten ike kigger direkte ind i kameraet.. det gjorde det i hvert fald på de billeder jeg tager nu

held og lykke

sanne

• #3   9. jun 2008 Missemor:
    Det program jeg bruger fulgte med mit kamera som er af mærket HP. Det er et ret gammelt kamera (nok en af de første digitale kameraer der kom :-D) så ved ikke om programmet stadig kan fåes - det fulgte med på en CD, men kan være det kan downloades fra deres hjemmeside! .-)

Det skal også lige siges at jeg heller ikke altid kan få den rigtige øjenfarve frem, men nogle gange lykkes det! smiley

Kommentér på:
Røde øjne!

Annonce