hjælp til vægt på killinger. {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
er det normalt at ikke alle killingerne spiser på sammen tid? Og hvor meget skal en killng ca, tage på døgnet?
sådan her er mine killinger.
killing 1 109 gram nu 119 gram
killing 2 118 gram nu 126 gram
killing 3 106 gram nu 120 gram
killing 4 111 gram nu 110 gram.
killing 4 er en dreng og han er den sidste fødte, jeg er lidt bekømret for ham, da han ikke har taget på, men tabt sig.
han piber og opføre sig normalt, som de andre.
han har her til eftermiddag kastet op da han blev taget op kom der en kraftig gullig farve væske ud af munden, er dettet normalt ?
MVH charlotte
nov 2006
Følger: 30 Følgere: 31 Katte: 4 Emner: 13 Svar: 362
Det er heller ikke ualmindeligt der kan være røget et g eller to. Moren kan jo lige ha tømt dem for urin Dog ville jeg holde øje med den killing der sakkede lidt bagud.
Det der lyder mærkeligt er at den kaster op, det ville bekymre mig, det har jeg nemlig aldrig set før, og der ville jeg tage en dyrlæge med på råd.
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 10 Svar: 22
nov 2006
Jeg syntes du skal veje ham til aften igen, det ville jeg gøre.
Og har han tabt sig yderligere og han endnu en gang kaster op ville jeg kontakte dyrlægen før jeg ville begynde på at støtte fodre.
dec 2006
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 4 Emner: 10 Svar: 22
nov 2006
Husk det er bedst hvis han selv kan patte sig til det, det er jo rå mælken de guffer af nu, så ikke fodre for hårdt på.
Husk at køb det i flydende form. Mormis er som regel også glad for at få sig en tår.
Hvis du bruger KMR kan det holde sig i 3 dage åbent, men du kan fryse det, evt i isterninge poser, så kan du tage det op portionsvis.
maj 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 3 Emner: 3 Svar: 13
hjælp til vægt på killinger.