{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

hjælp til vægt på killinger. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
er det normalt at ikke alle killingerne spiser på sammen tid? Og hvor meget skal en killng ca, tage på døgnet?

sådan her er mine killinger.

killing 1 109 gram nu 119 gram
killing 2 118 gram nu 126 gram
killing 3 106 gram nu 120 gram
killing 4 111 gram nu 110 gram.

killing 4 er en dreng og han er den sidste fødte, jeg er lidt bekømret for ham, da han ikke har taget på, men tabt sig.
han piber og opføre sig normalt, som de andre.
han har her til eftermiddag kastet op da han blev taget op kom der en kraftig gullig farve væske ud af munden, er dettet normalt ?

MVH charlotte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til vægt på killinger.
  • #2   8. jul 2009 hvis det er 1 døgn vil jeg sige vægtøgningerne er flotte
    Det er heller ikke ualmindeligt der kan være røget et g eller to. Moren kan jo lige ha tømt dem for urin Dog ville jeg holde øje med den killing der sakkede lidt bagud.

Det der lyder mærkeligt er at den kaster op, det ville bekymre mig, det har jeg nemlig aldrig set før, og der ville jeg tage en dyrlæge med på råd.

• #3   8. jul 2009 ja de er født natten mellem mandag og tirsdag, og drengen som har tabt dig er født om morgenen, han opføre sig helt normalt, tænkte på om det kunne være modermælk?

• #4   8. jul 2009 Jo det er vel det enste han har i maven.
    Jeg syntes du skal veje ham til aften igen, det ville jeg gøre.
    Og har han tabt sig yderligere og han endnu en gang kaster op ville jeg kontakte dyrlægen før jeg ville begynde på at støtte fodre.

• #5   8. jul 2009 han har ikke tabt sig yderliger fra kl 15:30. men jeg tager ind og køber noget killingemælk, og så hjælper jeg ham lige på vej, men er det normalt at han kaster op? eller kn det bare være noget han har haft i munden som er kommet ud :?

• #6   8. jul 2009 jeg har aldrig oplevet en killing på den størrelse der har kastet op, så om det er normalt skal jeg ikke kunne sige, der må dem med mere erfaring end mig på banen.

Husk det er bedst hvis han selv kan patte sig til det, det er jo rå mælken de guffer af nu, så ikke fodre for hårdt på.
    Husk at køb det i flydende form. Mormis er som regel også glad for at få sig en tår.

Hvis du bruger KMR kan det holde sig i 3 dage åbent, men du kan fryse det, evt i isterninge poser, så kan du tage det op portionsvis.

• #7   8. jul 2009 Har ikke forstand på hva der er for lidt - mine 4 killinger tog på det første døgn mellem 13 og 18 gram på...

Kommentér på:
hjælp til vægt på killinger.

Annonce