{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.156 visninger | Oprettet:

Killinger søger amme (Fyn) {{forumTopicSubject}}

4 stk killinger på 3-4 uger søger amme.

Kattemor har forladt dem og killingerne huses nu af en veninde der desværre ikke har overskud til at fodre dem så mange gange dagligt (2 hunde, arbejde og hest).

De befinder sig ved Morud på Fyn.

De har fået øjne og er begyndt at bevæge sig lidt rundt.
- Trygge og kælne er de =)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 4.830 kr.
  • Ophæng af spejl i badeværelse (på fliser), tilslutning af spejllampe, ophæng af håndklæde knager og fugearbejde 1.500 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine asko f67 1.350 kr.
  • Brændekløvning 650 kr.
  • Udskiftning af toilet 4.000 kr.
  • Udendørs vandhane lækker vand 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killinger søger amme (Fyn)
  • #1   4. okt 2009 Mssenor er sikkert i løbetid og ude på tant og fjans - hun kommer tilbage igen - så skriv du hellere ned på kalenderen så du ved hvornår hun skal føde igen.

• #2   4. okt 2009 Nu er det ikke hverken min eller min venindes kat der har fået killinger, men en vild en lagde dem i stalden.

Missemor havde ikke været "hjemme" i 2 dage da min veninde forbarmede sig og tog killingerne ind, men det er et større arbejde at fodre dem end hun lige havde tænkt over.

(missemor har for den sags skyld stadig ikke vist sig)

• #3   4. okt 2009 Når de nu er 3-4 uger kan de sagtens spise fast føde.

Du bløde noget tørfoder op i kogt vand, lad det stå og blive blød og mose det så til en tynd grød.

Jeg plejer at tage lidt af grøden på fingrene og putte det i munden på killingen, jeg gør det et el to gange og sætter så killingen ned til skålen, de fleste begynder at spise med det samme, især hvis de ikke har fået mad i et par dage.

• #5   5. okt 2009 Jeg ringer til hende senere og giver hende jeres råd =)

.. Åh hvor er man glad for en neutraliseret kat når man husker bøvlet med de små *GG*

Tak for hjælpen =)

Kommentér på:
Killinger søger amme (Fyn)

Annonce