{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
424 visninger | Oprettet:

Hvornår må jeg flytte dem + sure damer {{forumTopicSubject}}

Hvor længe er det bedst at jeg lader Sille og de små ligge i skabet førend jeg flytter dem i fødekassen?

Og er der noget jeg kan gøre for Sally og Bibi som aboslut ikke nyder situationen, som er meget gale. og hvæser og knurrer hele tiden. Skal de bare have tid? Eller vil det være en god ide at købe Feliway eller lignende for at hjælpe lidt?

mvh Pia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår må jeg flytte dem + sure damer
  • #3   15. okt 2009 Hvis jeg isolerer hende fra de andre nu? Bliver det så ikke endnu svære for de 2 andre at acceptere de små når de er større??

Hvad er forskellen på nu og senere?

mvh Pia

• #4   15. okt 2009 Mine killigner vokser altid op i soverværelset - der er ikke adgang for andre katte. Når moderen selv vil kommer hun på besøg i flokken i kortere perioder.
    Killingerne bliver der til de er vaccineret - sunde og raske killinger der aldrig giver et nys.

• #5   15. okt 2009 hmm... MIn plan var at de skulle være i soveværelset de første par uger... når så de begynder at kunne være vidt omkring sku de i en kravlegård i stuen... Men ofte også være ude sammen med os i hele huset...

Sådan gjorde jeg med Bibi da hun var lille...

Jeg tror ikke Sille vil aceptere en lukket dør, hun vil ikke synes om kun at være i et rum... Er det helt umuligt på den måde jeg tænker, jeg havde jo kun Bibi dengang og der fungerede det super fint?

mvh Pia

• #7   15. okt 2009 hjemme ved os plejer det at være sådan at mormissen er inde på et værelse med killingerne, men der er åben dør, så missemor kan gå som hun vil, og de andre katte kan komme ind det de små.... det har vi aldrig haft problemer med... når killingerne så selv begynder at gå omkring plejer vi at lave en lille bariere så de ikke kan komme ud af værelset, men de voksne katte kan stadig gå frem og tilbage... Mine missemødre jeg har haft indtil videre har nemlig ikke kunne klare at skulle være lukket inde på et værelse... de kan bedst li når de selv kan bestemme når de vil gå ud til os andre og sådan....

• #8   15. okt 2009 Det skal lige siges at Sille som er moderen ikke er sur overhovedet. Hun hverken hvæser eller knurrer... hun ligger hos sine killinger. Det er de andre to der er sure når de kommer ind i soveværelset og kigger.

Så det er ikke mormissen der er problemet, det er de to andre damer i huset, som ikke synes om at der er kommet små. De virker ikke aggresive, bare utrygge ved situationen.

Nini: Det var også sådan jeg havde tænkt mig?!

mvh Pia

• #9   15. okt 2009 KRISTA dèt er da ellers SÅ SØDT...sikke nogle gode "tanter" Smill

Kommentér på:
Hvornår må jeg flytte dem + sure damer

Annonce