{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

hun flytter dem:( men hun vil ligge de {{forumTopicSubject}}

Så er killingerne 8 dage, og nu synes Sille ikke længere at de skal ligge i fødekassen, som hun ellers accepterede at jeg lagde dem i efter at hun havde født i skabet.
Da jeg kom hjem fra skole, havde hun flyttet dem ind i skabet, det generer mig som sådan ikke, men hun havde skubbet tøjet væk, så de ligger på den bare bund, og det er jo koldt, så mig få puslet noget underlag ind til dem, men det vil hun ikke acceptere, så flytter hun dem ud igen, ligger dem på gulvet, og er helt forvirret og ved ikke lige hvor hun skal gøre af dem.

Hvordan kan jeg hjælpe hende bedst?

Nu har jeg dog prøvet at ligge en af de trøjer som lå derinde øverst så killingerne ligger på den, og så ligesom bygget en hule op omkring med nogle af de andre trøjer. og hun ligger der lige pt, men jeg har på fornmmelsen at hun prøver at flytte dem igen...

Kan jeg gøre noget, eller bare flytte dem derind igen hvis hun prøver på at flytte dem ud?

mvh Pia

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hun flytter dem:( men hun vil ligge de
  • #1   22. okt 2009 Da min hunkat begyndte at flytte killingerne væk fra fødekassen hele tiden flyttede jeg dem bare tilbage.
    Jeg lagde senere et badelagen / stort håndklæde over 2/3 dele af kassen så der var mere roligt i kassen.. Så flyttede hun dem ikke mere..

Står kassen et roligt sted, hvor der ikke er for meget "trafik" ?
    For hvis der suser folk forbi hele tiden, føler hun nok at stedet er usikkert og så forsøger hun at finde et bedre sted..

• #3   22. okt 2009 Min Tasja flyttede også sine killinger ind under sengen, da jeg havde lagt dem tilbage i fødekassen op til flere gange daglig i flere dag, valgte jeg at lade hende få ro med sine killinger.

Da de var 3 uger kom de i kravlegård, hvilket Tasja heller ikke var tilfreds med, så jeg måtte tilsidst lægge net over, så hun ikke kunne flytte dem.

• #4   22. okt 2009 nala gjorde det samme... men jeg blev ved med at ligge dem tilbage i fødekassen, og til sidst tror jeg hun blev træt af at flytte dem hele tiden, hun lod dem i hvert fald til sidst ligge i fødekassen... smiley

• #5   22. okt 2009 hmm... jeg vil helst ikke skændes med Sille, da jeg er bange for at stresse hende og killingerne, så jeg vil egentlig helst bare acceptere hendes valgt. Hun har faktisk valgt at blive derinde efter jeg lavede det lidt huleagtigt.

Hvornår kan jeg så prøve at flytte dem igen, de kan jo ikke være derinde for altid? Fødekassen står i et hjørne af soveværelset, ingen trafik, roligt og mørkt. den duer bare ikke smiley

• #6   22. okt 2009 Pia F.

Hvis du gerne vil have at killingerne skal vokse op i fødekassen skal de nok flyttes derud igen jo smiley

Men prøv at gøre som jeg (hvis altså kassen er høj nok til det) at lægge et håndklæde over halvdelen eller 2/3 dele af kassen så der er mørkt og roligt dernede.. Så måske både missemor og børn vil synes godt om det smiley

• #7   22. okt 2009 jo, det er den høj nok til... Må lige overveje hvad jeg gør... Lige nu synes Sille i hvert fald det er vidunderligt at ligge i skabet....

Kommentér på:
hun flytter dem:( men hun vil ligge de

Annonce