Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  p-piller og priser
  • #2   23. okt 2009 Min dyrlæge hapå min anmodning givet mig en recept - så har jeg selv hentet p-pillerne.

Klinikken har IKKE p-piller der udleveres fra klinikken - forkerte signaler at sende. "Fru hansen" kan sterilisere sin kat - det har både kat og kattebestanden bedre af.

Klinikkkens faste opdrættere betaler ikke receptgebyr - det gør"fru Hansen".

• #3   23. okt 2009 Jeg hentede p-pillerne (Perlutex) direkte hos min dyrlæge til 145 kr mener jeg...

• #4   23. okt 2009 Fordi den klinik jeg bruger har den politik - er det jo ikke ensbetydende med din også har det.Såfårdu sikker nogen andre goder jeg ikke får.

Vi bruger ihvertfald ikke samme klinik:-)

• #5   24. okt 2009 Jeg vil da gerne fortælle hvilken klink der giver mig den smule opdrætterfryns:

Dyreklinikken Skovlunde-Herlev

• #6   25. okt 2009 Dt vl jeg absolut ikke give dig ret i Berit at det der en underlig politik - særdeles fornuftig i mine øjne.

Katte der ikke anvndes i avl er det det eneste fornuftige at kastrere - for både ejer, kat og den danske kattebestand.

Men du mener måsk noget andet?

• #7   25. okt 2009 Ingen katte har godt af p-piller - men jeg kan begrænse mig da jeg bruger mine hunner unge. Det er umiuigtg at have opdræt uden fertile dyr.

af "fru Hansen" kattene går frit - og en udspyttet pille kan bliv til mange killinger - der igen kan blive til endnu flere ...

Katte der ikke er avlskatte er der ingen grund til ikke at få kastreret - har man ikke råd til det, har manfaktisk ikke råd til have kat.

Allede dyr der går ud som kælekatte, og det er 98% af dem fra mit katteri, er kastreret.

Så din bemærkning - den er lidt for bekvem, beklager ...

Tnk at man kan få så ondt i r**** over en oplysning som jeg var naiv og troede man kunne have glæde af.

• #8   26. okt 2009 rappet af - hvordan?

Nu tager den pågældende klinik ikke 1700 for en sterilisering - ca. 400 mindre. (og hvad kan nogen så få ud af det?)

Jeg syntes ikke det er ok at bruger p-piller hvis man har kælekat.

Det er klinikkens holdning det er sådan - det er også min. Jeg er sikker på at kniber det kan der fås en afdragsordning. Stadig, har man ikke penge til en sterilisering - mener jeg ikke man overhovedet skal have dyr - dem kan der ske noget med der koster meget mere - f.eks. følgevirkninger af hvad p-piller kan gøre.
    '
    Fred være med det - lad det hvile - vi er himmelvidt fra hinanden holdningsmæssigt.

Kommentér på:
p-piller og priser

Annonce