{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.063 visninger | Oprettet:

Normal vægt til en drægtig kat???? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Min dejlige millepige skal føde inden for den næste uge, så er der nogen der kan fortælle mig hvad hendes vægt omtrendt burde være på? Hendes normale vægt er 3,3 kg. og nu er den på på 5 kg. dvs hun har taget 1,7 kg i drægtighedsperioden? Er det normalt?

Venlig hilsen Dorthe og Mille

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Normal vægt til en drægtig kat????
  • #1   24. nov 2009 det er jo umuligt at svare på, det kommer jo an på hvor mange killinger der er i hende, jeg synes det lyder som en forholdsvis stor vægtøgning.

• #2   24. nov 2009 Mange tak for svarene. Det et mit første kuld, og har ikke den store anelse om hun har taget meget eller lidt på, så det er altid rart med lidt oplysninger..:)

• #3   24. nov 2009 man kan jo heller ikke lade være med at forsøge at regne ud hvor mange killinger der er- selvom det nok er ret umuligt at regne ud..

• #5   24. nov 2009 ihh.. jamen det krydser jeg fingrer for:) Kan mærke liv rundt omkring i maven, flere steder, så virker som om det er i hvert fald 3 levende killinger i maven..

Men når man kan mærke liv flere steder er det så ens betydende med at man mærker flere killinger, eller kan det være den samme?

• #7   24. nov 2009 Ja det skal jeg nok:) Er simpelthen så spændt på at se hvor mange der kommer. I morgen er det dag 60 højst, så tror det sker i weekenden.
    Kan snart ikke vente længere...

• #8   25. nov 2009 Hej Dorte
    Jeg kender ALT til at have svært med at vente på at killingerne kommer - mine kom så i mandags, og jeg har været bekymret lige siden smiley
    Jeg tror at Isma havde nogenlunde samme vægtøgelse, så jeg gætter på 5 som hun fik smiley

• #9   25. nov 2009 Aii.. jamen tillykke med de nye små familiemedlemmer:)
    Hvordan har de små det så? hva køn blev det? hvor mange dage var hun så drægtig?
    Jeg tror også også der er 4 eller derover.. smiley Bliver så spændende, tror snart det sker, hun ligger meget i sin fødekasse eller i brusekabinen hvor der er mørkt, De sidste to dage har hun heller ikk spist så meget som hun ellers har gjort..:s

Kommentér på:
Normal vægt til en drægtig kat????

Annonce